मर्कज़ी फंड्स की मुंतक़ली मैं तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी

मर्कज़ी फंड्स की मुंतक़ली मैं तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी

टी आर ऐस रुकन असेंबली (असेंबली सदस्य )टी हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी फंड्स की मुंतक़ली के सिलसिले में तेलंगाना के साथ मुसलसल नाइंसाफ़ी की जा रही है। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि जब कभी अलैहद

टी आर ऐस रुकन असेंबली (असेंबली सदस्य )टी हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी फंड्स की मुंतक़ली के सिलसिले में तेलंगाना के साथ मुसलसल नाइंसाफ़ी की जा रही है। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि जब कभी अलैहदा तेलंगाना का मुतालिबा किया जाता है तो सीमा । आंधरा के क़ाइदीन तेलंगाना की तरक़्क़ी के बलंद बाँग दावे करते हैं जबकि हक़ीक़त ये है कि मर्कज़ी फंड्स मैं तेलंगाना के हिस्सा को भी सीमा ।

आंधरा क़ाइदीन ने अपने इलाक़ों को मुंतक़िल करलिया है। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना में किसानों को बर्क़ी की सरबराही में नाकाम हो चुके हैं। टी आर इस के एहतिजाज पर चीफ़ मिनिस्टर ने सात घंटे बर्क़ी सरबराही का वाअदा किया था लेकिन आज तक इस पर अमल आवरी नहीं की गई। फीस रीइम्ब्रेस्मेंट मसला पर हुकूमत के ताज़ा फ़ैसले को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए हरीश राव ने कहा कि इस फ़ैसले से एस सी ,एस टी और बी सी तलबा के साथ नाइंसाफ़ी होगी। हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो मुकम्मल तालीमी फ़ीस की अदायगी को यक़ीनी बनाए।

Top Stories