Sunday , December 17 2017

मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती उमूर के स्कालरशिप्स

मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती उमूर की जानिब से फ़राहम की जाने वाली स्कालरशिप्स के लिए दरख्वास्तों के इदख़ाल का अमल शुरू हो चुका है । तालीमी साल 2012-13 के लिए दरख़्वास्तें दाख़िल करने में तलबा उजलत का मोज़ाहिरा करें ताकि उन्हें मायूसी क

मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती उमूर की जानिब से फ़राहम की जाने वाली स्कालरशिप्स के लिए दरख्वास्तों के इदख़ाल का अमल शुरू हो चुका है । तालीमी साल 2012-13 के लिए दरख़्वास्तें दाख़िल करने में तलबा उजलत का मोज़ाहिरा करें ताकि उन्हें मायूसी का सामना ना करना पड़े। डाक्टर मुहम्मद इलयास रिज़वी नायब सदर नशीन-ओ-मैनिजिंग डायरेक्टर आन्ध्रा प्रदेश रियासती अक़लीयती-ओ-मालीयाती कारपोरेशन ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत तालीमी साल 2012-13 के लिए पोस्ट मैट्रिक और मेरिट कम मेन्स की स्कालरशिप दरख्वास्तों को वसूल करना शुरू कर दिया है । मर्कज़ी हुकूमत की स्कालरशिप के हुसूल के लिए तलबा को ऑन लाइन दरख़्वास्तें दाख़िल करनी होंगी ।

दरख्वास्तों के इदख़ाल की आख़िरी तारीख 30 सितंबर 2012 रखी है लेकिन इस से क़बल अगर तलबा दरख़्वास्तें दाख़िल करते हैं तो उन्हें हुसूल स्कालरशिप में सहूलत होगी। मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से फ़राहम की जाने वाली स्कालरशिप के लिए 50 फीसद से ज़ाइद निशान हासिल करने वाले तलबा दरख्वास्त कर सकते हैं लेकिन उन के वालिदैन की हद आमदनी दो लाख से कम होनी चाहीए । डाक्टर मुहम्मद इलयास रिज़वी ने तमाम कॉलेज इंतिज़ामीया से ख्वाहिश की कि वो अपने कॉलेज का रजिस्ट्रेशन करवा लें ताकि कॉलेज ज़ेर तालीम तलबा को स्कालरशिप के लिए दरख्वास्त दाख़िल करने में सहूलत हो।

TOPPOPULARRECENT