Monday , December 18 2017

मर्कज़ी काबीना में महिकमा इनकम टैक्स के तंज़ीम जदीद मंसूबे की आज मंज़ूरी मुतवक़्क़े

नई दिल्ली 23 मई (पी टी आई) मर्कज़ी काबीना महिकमा इनकम टैक्स की तंज़ीम जदीद को अपने इजलास में जो आज‌ मुक़र्रर है, मंज़ूरी देगी। जिस के नतीजे में तक़रीबन 19 हज़ार टैक्स मुलाज़मीन मुल्कगीर सतह पर अगले दो साल के दौरान मुलाज़मतों पर मुक़र्रर किए

नई दिल्ली 23 मई (पी टी आई) मर्कज़ी काबीना महिकमा इनकम टैक्स की तंज़ीम जदीद को अपने इजलास में जो आज‌ मुक़र्रर है, मंज़ूरी देगी। जिस के नतीजे में तक़रीबन 19 हज़ार टैक्स मुलाज़मीन मुल्कगीर सतह पर अगले दो साल के दौरान मुलाज़मतों पर मुक़र्रर किए जाऐंगे।

एक ज़रीया के बमूजब महिकमा इनकम टैक्स की तंज़ीम जदीद की तजवीज़ मर्कज़ी काबीना के इजलास में ग़ौर और मंज़ूरी के लिए पेश की जाएगी। ज़रीया ने मज़ीद कहा कि इत्तिलाआत के बमूजब महिकमा इनकम टैक्स की तंज़ीम जदीद को हाल ही में वुज़रा की एक कमेटी ने मंज़ूरी दी थी जो मर्कज़ी वज़ीर फाईनान‌स चिदम़्बरम , वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे, वज़ीर माहौलियात-ओ-जंगलात जयंती नेटराजन और वज़ीर पर्सोनल वी नारायण स्वामी पर मुश्तमिल थी।

विज़ारत कमेटी ने मुबय्यना तौर पर फ़ैसला किया है कि चीफ़ कमिशनर के ख़ुसूसी मोतमिद एन के रुतबा और तनख़्वाह में तौसीअ दी जाये और उन्हें ज़्यादा बड़े इनकम टैक्स हलक़ों के चीफ़ कमिशनर मुक़र्रर किया जाये।

TOPPOPULARRECENT