Tuesday , December 19 2017

मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत की पुलिस कार्रवाई पर माज़रत ख़्वाही

दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि वाक़िये के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वाले तलबा के ख़िलाफ़ पुलिस कार्रवाई के चंद घंटों पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए उमूर दाख़िला आर पी एम सिंह ने इन तमाम से माज़रत ख़्वाही की जो झड़पों के दौरान ज़ख़मी हुए ताहम कहा कि पु

दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि वाक़िये के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वाले तलबा के ख़िलाफ़ पुलिस कार्रवाई के चंद घंटों पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए उमूर दाख़िला आर पी एम सिंह ने इन तमाम से माज़रत ख़्वाही की जो झड़पों के दौरान ज़ख़मी हुए ताहम कहा कि पुलिस कार्रवाई इस लिए की गई क्योंकि बाअज़ ग़ैर समाजी अनासिर तशद्दुद पर उतर आए थे ।

उन्होंने कहा कि तलबा के एहतेजाज जारी रखने की कोई वजह नहीं है क्योंकि उनके मुतालिबात बिशमोल मुक़द्दमे की तेज़ गाम अदालत में रोज़ाना बुनियाद पर समाअत , मंज़ूर किए जा चुके हैं । ताहम उन्होंने कहा कि वो आज पुलिस कार्रवाई में ज़ख़मी होने वाले तमाम अफ़राद से माज़रत ख़्वाही करते हैं ।

उन्होंने कहा कि हम नहीं चाहते कि हमारी पुलिस हमारे तलबा को ज़द्द-ओ-कूब करें लेकिन बाअज़ ग़ैर समाजी अनासिर एहितेजाजी तलबा की सफ़ों में शामिल होकर तशद्दुद पर उतर आए थे ।

TOPPOPULARRECENT