Monday , December 11 2017

मर्कज़ी वज़ीर क़ानून को वुज़रा और कांग्रेस की ताईद

नई दिल्ली, १६ अक्तूबर (पी टी आई) मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस ने आज सलमान ख़ूर्शीद की भरपूर ताईद ( समर्थन) करते हुए उन के इस्तीफ़ा के मुतालिबा को मुस्तर्द ( निरस्त) कर दिया जबकि उन के मुख़ालिफ़ीन (विरोध करने वाले) ने उन के ख़िलाफ़ अपने एहतिजाज

नई दिल्ली, १६ अक्तूबर (पी टी आई) मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस ने आज सलमान ख़ूर्शीद की भरपूर ताईद ( समर्थन) करते हुए उन के इस्तीफ़ा के मुतालिबा को मुस्तर्द ( निरस्त) कर दिया जबकि उन के मुख़ालिफ़ीन (विरोध करने वाले) ने उन के ख़िलाफ़ अपने एहतिजाज में शिद्दत पैदा कर दी।

सलमान ख़ूर्शीद के ज़ेर एहतिमाम एन जी ओ ने मालीयाती बे क़ाईदगियों के ताज़ा इल्ज़ामात आइद करते हुए केजरीवाल ने ऐलान किया कि सलमान ख़ूर्शीद के ख़िलाफ़ उन के हल्क़ा-ए-इंतख़ाब फरुखाबाद में यक्म नवंबर से ताज़ा एहतिजाजी मुहिम ( अभीयान) का आग़ाज़ ( शुरु) कर दिया जाएगा।

उन्होंने आज नई दिल्ली में अपने चार रोज़ा एहतिजाज के इख़तताम ( समाप्ति) का ऐलान किया। दरें असना मर्कज़ी वुज़रा अम्बिका सोनी और ग़ुलाम नबी आज़ाद ने ख़ूर्शीद को अलग थलग कर देने की तरदीद ( खंडन) की जबकि कांग्रेस ने कहा कि कल ही इल्ज़ामात का मूसिर ( शक़्तिशाली) जवाब दिया जा चुका है तहकीकात जारी हैं और मुबय्यना ( कथित तौर पर) बे क़ाईदगियों ( नियम विरुद्वता) के बारे में अदालत ही कोई फैसला करेगी।

TOPPOPULARRECENT