मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह का आज दौरा जम्मू-ओ-कश्मीर

मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह का आज दौरा  जम्मू-ओ-कश्मीर
मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह यूनीफार्म कमांड हेड क्वार्टर्स पर सरहद के पास एक इजलास में रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर की सयान्ती सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेंगे और सरहदी इलाक़ों का दौरा करेंगे। वो कल से रियासत जम्मू कश्मीर के दो रोज़ा दौरे प

मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह यूनीफार्म कमांड हेड क्वार्टर्स पर सरहद के पास एक इजलास में रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर की सयान्ती सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेंगे और सरहदी इलाक़ों का दौरा करेंगे। वो कल से रियासत जम्मू कश्मीर के दो रोज़ा दौरे पर जम्मू पहुंचेंगे। ये मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला का ओहदा सँभालने के बाद राज नाथ सिंह का अव्वलीन दौरा‍-ए‍-जम्मू कश्मीर होगा।

अपने दौरे में वो रियासती ओहदेदारों से बात चीत करेंगे और बेघर कश्मीरी पंडितों की वादी कश्मीर में वापसी और बाज़ आबादकारी के इमकानात का जायज़ा लेंगे। वो तारिकीन वतन के सनअती इलाक़े जगती का दौरा भी करेंगे। राज नाथ सिंह के दो रोज़ा दौरे का आग़ाज़ कल से होजाएगा।

डिविझ़नल कमिशनर जम्मू शांत मानव ने आज कहा कि वो जम्मू के सरहदी इलाक़ों का दौरे करेंगे और वहां की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेंगे क्योंकी पाकिस्तान की जानिब से जंग बंदी की ख़िलाफ़ वरज़ीयों की शिकायात मौसूल होरही हैं। बादअज़ां राजनाथ सिंह बज़रीया तय्यारा कश्मीर जाएंगे जहां वो सरहदी इलाक़ों का दौरा करेंगे और यूनीफार्म कमांड हेडक्वार्टर्स पर एक इजलास मुनाक़िद करके रियासत की सयान्ती सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेंगे।

वो बेन उल-अक़वामी सरहद के इलाक़ों के अलावा बाज़ सरहदी चौकियों का दौरा भी करेंगे जहां आर एस पूरा और अरनिया सेक्टर्स में बी एस एफ तैनात की गई है । वहां उन्हें इंसिदाद दरअंदाज़ी ग्रिड और फ़ौजियों की सरहद पर अमली चौकसी का मुआइना करवाया जाएगा। वो ज़ीरो लाईन सरहदी देहातों का भी दौरा करेंगे और पाकिस्तानी फ़ौजियों की हालिया शलबारी के दौरान शहरी जायदादों को पहूंचने वाले नुक़्सान का जायज़ा लेंगे।

वो सरहदी इलाक़ों में मुक़ीम अफ़राद का एक इजलास भी मुनाक़िद करेंगे। वो सरहदी सूरत-ए-हाल का बी एस एफ के आला ओहदेदारों के साथ जिन की क़ियादत डायरेक्टर जनरल बी एस एफ डी के पाठक और विज़ारत-ए-दाख़िला करेंगे , सरहदी चौकी पर इस इजलास में शिरकत करेंगे।

श्रीनगर में मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला हेडक्वार्टर्स के इजलास की सदारत करेंगे जिस में सयान्ती और सरहदी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के अलावा आइन्दा असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए सयान्ती इंतेज़ामात का भी जायज़ा लेंगे। एक और इजलास जो उन की ज़ेरे सदारत मुनाक़िद होगा आला सतही रियासती सरकारी ओहदेदारों और चीफ मिनिस्टर के साथ तीन लाख बेघर कश्मीरी पंडितों की वादी में वापसी और उनकी बाज़ आबादकारी के इमकानात के जायज़ा पर मुश्तमिल होगा ताकि उन्हें साज़गार माहौल फ़राहम किया जा सके।

वो गुरेज़ सेक्टर में बी एस एफ की एक चौकी का भी दौरा करेंगे। गवर्नर एन एन वोहरा और चीफ मिनिस्टर उमर अब्दुल्लाह का साथ भी उन की मुलाक़ात मुक़र्रर है।

Top Stories