Saturday , December 16 2017

मर्कज़ी हुकूमत अक्सरीयत से महरूम लगड़ापाटी का दावा

सीमांध्र से ताल्लुक़ रखने वाले अरकाने पार्लीमान के एक वफ़द ने आज सदर जमहूरीया हिंद परनाब मुख‌र्जी से मुलाक़ात की। और रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ एक तफ़सीली याददाश्त पेश करते हुए सदर जमहूरीया हिंद को रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ कई उमूर-ओ-नक

सीमांध्र से ताल्लुक़ रखने वाले अरकाने पार्लीमान के एक वफ़द ने आज सदर जमहूरीया हिंद परनाब मुख‌र्जी से मुलाक़ात की। और रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ एक तफ़सीली याददाश्त पेश करते हुए सदर जमहूरीया हिंद को रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ कई उमूर-ओ-नकात से भी वाक़िफ़ करवाया।

मुलाक़ात के बाद राष़्ट्रा पत्ती नीलायम बोला रुम के बाहर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए सबम हरी और एल राजगोपाल अरकाने पार्लीमान कांग्रेस पार्टी सीमांध्र इलाके ने मज़कूरा इज़हार-ए-ख़्याल किया और बताया कि मर्कज़ी हुकूमत रियासत आंध्र प्रदेश की तक़सीम के मसले पर अपनी साबिक़ा रवायात पर अमल नहीं कर रही है जिस के बाइस मर्कज़ी हुकूमत अक़लियत में आचुकी है।

क्यूंकि कई अरकाने पार्लीमान मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस पार्टी हाईकमान के इस फ़ैसले से ख़ुश नहीं हैं बल्कि इस फ़ैसले की सख़्त मुख़ालिफ़त कर रहे हैं।

इन अरकाने पार्लीमान ने पुर ज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि सदर जमहूरीया हिंद परनाब मुख‌र्जी अज़ ख़ुद रियासत और रियासत की तक़सीम के मसले पर बख़ूबी वाक़फ़ीयत रखते हैं।

लिहाज़ा उन्हें मुकम्मिल तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाने की ज़रूरत भी नहीं है। लेकिन सीमांध्र अरकाने पार्लीमान ने सदर जमहूरीया हिंद चूँकि अपनी सरमाई छुट्टीयों के सिलसिले में जुनूबी हिंद के दौरे के लिए शहर हैदराबाद आए हुए हैं अपनी मुलाक़ात को ज़रूरी समझा और मुलाक़ात करके तफ़सीली बातचीत की।

TOPPOPULARRECENT