Monday , December 11 2017

मर्कज़ी हुकूमत की अक़लियती स्टूडेंटस के लिए स्कालरशिप

हैदराबाद 28 जुलाई: अक़लियती स्टूडेंटस के लिए तालीमी साल बराए 2016-17 के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत ने स्कालरशिप दरख़ास्तें तलब की हैं। प्री मेट्रिक यानी पहली ता दसवीं जमात और पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिप 11 वीं जमात ता पीएचडी (एसे स्टूडेंट जो सरकारी/ मुस्लिमा ख़ानगी कॉलेजस टेक्नीकल कोर्सेस आईटीआई/ आईटीसी में तालीम हासिल कर रहे होँ ) मेरिट कम मीन्स की बुनियाद पर ( जी ओ आई) स्कालरशिप (अंडर ग्रेजूएट, पोस्ट ग्रेजूएट, टेक्नीकल और प्रोफेशनल मनज़ोरा कोर्सेस) के लिए ऑनलाइन दरख़ास्तें दाख़िल की जा सकती हैं। तमाम अहल स्टूडेंटस को अपनी दरख़ास्तें नेशनल स्कालरशिप वेबसाईट scholarships.gov.in पर रजिस्टर्ड कराना होगा।

दरख़ास्तों के ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन की आख़िरी तारीख़ नए स्टूडेंटस और तजदीद दोनों के लिए इस तरह रहेगी: प्री मेट्रिक स्कालरशिप 31अगस्त 2016, पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिप 31अगस्त 2016 , मेरिट कम मीन्स बेस्ड स्कालरशिप 31अक्टूबर 2016। स्टूडेंटस को मुकम्मिल पुर की हुई दरख़ास्तें और मुताल्लिक़ा इदारे के मतलूबा दस्तावेज़ात वग़ैरा दाख़िल करना होगा। डिस्ट्रिक्ट / स्टेट दफ़ातिर में दरख़ास्तों की हार्ड कापी दाख़िल करने की ज़रूरत नहीं है। स्टूडेंट तमाम मतलूबा दस्तावेज़ात स्कैन के ज़रीये ऑनलाइन अपलोड कर सकते हैं।

ऑनलाइन दरख़ास्तें दाख़िल करने के बाद इस में तबदीली की कोई गुंजाइश नहीं रहेगी। चुनांचे स्टूडेंट को मश्वरह दिया गया है कि वो दरख़ास्त की ख़ाना पुरी से पहले तमाम ज़रूरी हिदायात का बग़ौर मुताला करें। हकूमत-ए-हिन्द स्कालरशिप स्कीम के तहत रियासत को मुख़तस करदा निशाने के मुताबिक़ स्कालरशिप मंज़ूर की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT