Friday , December 15 2017

मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से फ़ंडज़ की इजराई

निज़ामबाद 22 सितंबर:मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने ज़िला के दौरे के मौके पर ज़िला कलेक्टर डॉ योग्यता राना, जवाइंट कलेक्टर रवींद्र रेड्डी-ओ-दुसरे ओहदेदारों से आराएनड बी गेस्ट हाउज़ में ज़िला की सूरत-ए-हाल पर तफ़सीली बातचीत की।

इस मौके पर ज़िला कलेक्टर डॉ योग्यता राना ने मर्कज़ी ममलकत वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय को वाक़िफ़ कराते हुए बताया कि ज़िला में 48 फ़ीसद कम बारिश हुई है और 33 मंडलों में इंतेहाई कम बारिश हुई है।

नाकाफ़ी बारिश की वजह से ज़रई काशत में कमी हुई है जिस पर किसानों ने धान की फ़सल के बजाये दुसरे फ़सल की काशत की थी नाकाफ़ी बारिश की वजह से फसलों को नुक़्सान हुआ है।ज़िला में काशत के नुक़्सानात का जायज़ा लेने के लिए रेवेंयू ओहदेदारों एक टीम तशकील दी गई और उन्हें तर्बीयत भी दी जा रही है।

मर्कज़ी आफ़ात समावात स्कीम के तहत मआशी तौर पर इमदाद के जून के माह में हुई बारिश के आदाद-ओ-शुमार और कम काशत से ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा मंडल क़रार दिया जा सकता है।

मर्कज़ी वज़ीर बंडारू दत्तात्रेय ने निज़ामबाद में मौजूदा सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए मर्कज़ी हुकूमत ज़रूरी इक़दामात करेगी। कामों की अंजाम दही के लिए मर्कज़ी हुकूमत के ज़रीया फंड्स की इजराई अमल में लाई जाएगी।

तमानीयत रोज़गार के कामों की अंजाम दही के अलावा मर्कज़ी हुकूमत की स्कीमात को अंजाम देने का इरादा ज़ाहिर किया। ज़िला कलेक्टर ने तमानीयत रोज़गार स्कीम के तहत हर दिहात में कामों की अंजाम दही की जा रही है।इस मौके पर मुख़्तलिफ़ महिकमा के ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT