Wednesday , January 24 2018

मर्कज़ी हुकूमत पर आंध्र प्रदेश की अवाम के साथ खिलवाड़ का इल्ज़ाम

कम्यूनिस्ट पार्टी ऑफ़ इंडिया की रियास्ती आमिला के एक रोज़ा इजलास के बाद ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात गुफ़्तगु के दौरान सी पी आई के रियास्ती सेक्रेट्री डॉक्टर के नारायना ने मर्कज़ी हुकूमत पर रियासत की अवाम के साथ खिलवाड़ का इल्ज़ाम

कम्यूनिस्ट पार्टी ऑफ़ इंडिया की रियास्ती आमिला के एक रोज़ा इजलास के बाद ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात गुफ़्तगु के दौरान सी पी आई के रियास्ती सेक्रेट्री डॉक्टर के नारायना ने मर्कज़ी हुकूमत पर रियासत की अवाम के साथ खिलवाड़ का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि दिग विजए सिंह रियासत की तक़सीम को यक़ीनी क़रार दे रहे हैं।

तो दूसरी जानिब किरण कुमार रेड्डी और मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश के वाबस्ता कांग्रेसी क़ाइदीन जिन में लगड़ा पार्टी राज गोपाल जैसे सरमायादार भी शामिल हैं रियासत की तक़सीम को रोकने के लिए हाईकोर्ट का दरवाज़ा खटखटाने का इंतिबाह दे रहे हैं नारायना ने कांग्रेस हाईकमान पर सीमा आंध्र क़ाइदीन की पुश्तपनाही के ज़रीए रियासत के तीनों इलाक़ों की अवाम के जज़बात से खिलवाड़ का मौक़ा फ़राहम कर रही है।

पार्टी हेडक्वार्टर मख़दूम भवन में मुनाक़िदा प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि रियासत की तक़सीम के मुताल्लिक़ तशकील कर्दा ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स की रियासत को आमद के मौक़ा पर कम्यूनिस्ट पार्टी ऑफ़ इंडिया की जानिब से सीमा आंध्र इलाक़ों की पसमांदगी के मुताल्लिक़ नुमाइंदगी करने का फ़ैसला लिया गया।

उन्हों ने कहा कि पानी की तक़सीम के मुताल्लिक़ आबी मंसूबों की तक़सीम तालीम और तरक़्क़ी के मुताल्लिक़ ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर से तहरीरी याददाश्त के ज़रीए नुमाइंदगी की जाएगी। सी पी आई क़ौमी आमिला के रुक्न पार्लीयामेंट राज्य सभा जनाब सैयद अज़ीज़ पाशा राम नरसिम्हा राव राम कृष्णा राव भी इस मौक़ा पर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT