Wednesday , May 23 2018

मर्कज़ी हुकूमत पर आर एस एस के खु़फ़ीया एजेंडा पर काम करने का इल्ज़ाम

क़ौमी रुक्न सी पी आई डॉक्टर के नारायना ने आर एस एस के खु़फ़ीया एजंडे पर काम करने मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने कहा कि बी जे पी, विश्वा हिंदू परिषद और दीगर हिंदूत्वा तंज़ीमें ग़ैर ज़िम्मेदारी का मुज़ाहरा करते हुए सेक्यूल

क़ौमी रुक्न सी पी आई डॉक्टर के नारायना ने आर एस एस के खु़फ़ीया एजंडे पर काम करने मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने कहा कि बी जे पी, विश्वा हिंदू परिषद और दीगर हिंदूत्वा तंज़ीमें ग़ैर ज़िम्मेदारी का मुज़ाहरा करते हुए सेक्यूलर मुल्क के दस्तूरी इक़दार को पामाल कर रही हैं और आर एस एस के खु़फ़ीया एजेंडा के तहत मुल्क को हिंदू राष़्ट्रा में तबदील करना चाहती हैं, जिस की सी पी आई सख़्त मुज़म्मत करती है।

उन्हों ने कहा कि तालीम, सेहत और मआशी महकमों में आर एस एस ज़हनीयत के लोगों को शामिल करके मुल्क के जम्हूरी ढाँचे को ज़ाफ़रानी रंग में रंगने और तबदीली मज़हब को फ़रोग़ दे कर मुल्क में नफ़रत और हैजान जैसी कैफ़ीयत पैदा करने की कोशिश की जा रही है, जिस के लिए सरकारी मिशनरी की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा किया जा रहा है।

उन्हों ने जम्हूरी इक़्दार, सेक्यूलर अज़म और अक़लीयतों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए कम्यूनिस्ट जमातों को एक प्लेटफार्म पर जमा होकर हिक्मते अमली तैयार करने का मश्वरा दिया।

TOPPOPULARRECENT