Tuesday , November 21 2017
Home / AP/Telangana / मर्कज़ी हुकूमत लेबर हुक़ूक़ को तलफ़ कर रही है

मर्कज़ी हुकूमत लेबर हुक़ूक़ को तलफ़ कर रही है

हैदराबाद 02 मई: सीपीएम पोलीट ब्यूरो के रुकन बीवी राघवल्लू ने मर्कज़ की बीजेपी हुकूमत और रियासत की केसीआर हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि दोनों ही हुकूमतें वर्किंग क्लास और मज़दूरों को उनके हुक़ूक़ से महरूम कर रही हैं। यौम मई के मौके पर एम बिस्वा पुनिया भवन में मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए राघवल्लू ने दोनों हुकूमतों पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि इन दोनों ने मुख़ालिफ़ मज़दूर पालिसीयां इख़तियार की हैं।

उन्होंने कहा कि दोनों ही हुकूमतें वर्कर्स और लेबरस के मुफ़ादात और फ़लाह के ख़िलाफ़ पालिसीयां इख़तियार कर रही हैं। उन्होंने हुकूमतों पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो वर्किंग क्लास तबक़ा को उनके हुक़ूक़ से महरूम करने के लिए ही लेबर क़वानीन में उथल पुथल कर रही हैं। राघवल्लू ने कहा कि वर्किंग क्लास तबक़ा आज भी अपनी रोज़मर्रा ज़रूरीयात की तकमील के लिए जद्द-ओ-जहद का शिकार है जबकि वर्कर्स की बड़ी तादाद हनूज़ ग़ैर मुनज़्ज़म शोबे में है जिसकी वजह से बेरोज़गारी का शिकार है और वो मुलाज़िमतों के मवाक़े हासिल करने से महरूम हैं।

इस मौके पर मर्कज़ की बीजेपी हुकूमत ने और रियासत की टीआरएस हुकूमत ने वर्किंग क्लास तबक़ा की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए कोई भी इक़दामात नहीं किए।

उन्होंने कहा कि सीपीएम की तरफ से वर्किंग क्लास तबक़ा के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने और हुकूमत को फ़लाही इक़दामात पर मजबूर करने के लिए क़ौमी सतह पर अपने एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने का फ़ैसला किया गया है। उन्होंने कहा कि वर्किंग क्लास तबक़ा के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करना और उनकी बेहतरी के लिए इक़दामात करना हुकूमत की ज़िम्मेदारी है।

TOPPOPULARRECENT