Monday , December 18 2017

मर्कज़ की तलबी पर गवर्नर नरसिम्हन की दिल्ली रवानगी

गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन मर्कज़ी हुकूमत की तलबी पर 30 नवंबर को दिल्ली रवाना होंगे। तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के चीफ़ सेक्रेटरीज़ के साथ मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ से पिछ्ले दिन मुनाक़िदा मीटिंग के फ़ौरी बाद ई

गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन मर्कज़ी हुकूमत की तलबी पर 30 नवंबर को दिल्ली रवाना होंगे। तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के चीफ़ सेक्रेटरीज़ के साथ मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ से पिछ्ले दिन मुनाक़िदा मीटिंग के फ़ौरी बाद ई एस एल नरसिम्हन की दिल्ली तलबी की काफ़ी एहमीयत इख़तियार कर गई है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ तेलंगाना चीफ़ सेक्रेटरी डॉ राजीव शर्मा और आंध्र प्रदेश चीफ़ सेक्रेटरी आई वाई आर कृष्णा राव‌ के माबैन हुई बातचीत और एकदूसरे के ख़िलाफ़ मर्कज़ी वज़ारत से की गई शिकायात को पेशे नज़र रखते हुए मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला ने गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन से बेहतर तजावीज़-ओ-मश्वरे हासिल करने के लिए दिल्ली तलब किया है।

बताया जाता हैके इंटरमीडीएट इमतेहानात पर जारी तनाज़ा की भी यकसूई की जाएगी। एंटरमीडीएट इमतेहानात, पानी, बर्क़ी और मुलाज़िमीन की तक़सीम के मसले पर दोनों रियासतों आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के दरमयान तनाज़ा जारी है।

TOPPOPULARRECENT