Tuesday , December 12 2017

मर्कज़ को मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड का इंतेबाह

नई दिल्ली, 23 जून:(एजेंसी)वक़्फ़ तरमीमी बिल की मंज़ूरी में ताख़ीर पर बरहमी ( गुस्सा) ज़ाहिर करते हुए मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने आज मर्कज़ को इंतेबाह ( Warning) दिया कि अगर आइन्दा पार्लियामेंट सेशन में बिल मंज़ूर नहीं किया गया तो हुकूमत के ख़िलाफ़

नई दिल्ली, 23 जून:(एजेंसी)वक़्फ़ तरमीमी बिल की मंज़ूरी में ताख़ीर पर बरहमी ( गुस्सा) ज़ाहिर करते हुए मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने आज मर्कज़ को इंतेबाह ( Warning) दिया कि अगर आइन्दा पार्लियामेंट सेशन में बिल मंज़ूर नहीं किया गया तो हुकूमत के ख़िलाफ़ मुल्क गैर मुहिम चलाई जाएगी ।

आज मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड की मजलिस-ए-आमला का इजलास सदर मौलाना राबा हसनी नदवी की सदारत में मुनाक़िद हुआ जिस में कई अहम मसाइल पर ग़ौर किया गया । उत्तराखंड सानिहा पर भी बोर्ड ने अफ़सोस का इज़हार किया और मुतास्सरीन से इज़हार-ए-हमदर्दी किया गया ।

इजलास में वक़्फ़ तरमीमी बिल का जायज़ा लिया गया और मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया गया कि ये बिल पार्लियामेंट के आइंदा इजलास में पेश करते हुए मंज़ूरी हासिल की जाये । बोर्ड ने कहा कि अगर इस बिल को आइंदा इजलास में मंज़ूरी नहीं दिलाई गई तो बोर्ड की जानिब से हुकूमत के ख़िलाफ़ मुहिम शुरू की जाएगी । बोर्ड ने कहा कि हालाँकि वक़्फ़ तरमीमी बिल बोर्ड के मुतालिबात के मुताबिक़ नहीं है लेकिन इसे पार्लियामेंट में बहस और तरमीम के साथ मंज़ूर करवाने की ज़रूरत है और इस में मज़ीद ताख़ीर नहीं होनी चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT