Saturday , December 16 2017

मर्कज़ पर मोदी की तन्क़ीद बी जे पी का दिफ़ा

अहमदाबाद, ०६ नवंबर ( पीटीआई) चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान मर्कज़ पर तन्क़ीद का दिफ़ा ( रक्षा) करते हुए बी जे पी ने कहा कि यू पी ए हुकूमत गुजरात से तास्सुब (अनुचित / धार्मिक पक्षपात) नहीं बरत सकती। रियासत

अहमदाबाद, ०६ नवंबर ( पीटीआई) चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान मर्कज़ पर तन्क़ीद का दिफ़ा ( रक्षा) करते हुए बी जे पी ने कहा कि यू पी ए हुकूमत गुजरात से तास्सुब (अनुचित / धार्मिक पक्षपात) नहीं बरत सकती। रियासत को और ज़्यादा रफ़्तार से तरक़्क़ी करना चाहीए ।

बी जे पी की तर्जुमान ( Spokesperson) निर्मला सीता रमन ने कहा कि मर्कज़ के रियासत के साथ तास्सुब को उजागर करना ज़रूरी है । ये मर्कज़ी हुकूमत का फ़र्ज़ है कि वो हर रियासत के साथ मुसावी बरताव करे । अगर उन्होंने ऐसा किया होता तो गुजरात मज़ीद तरक़्क़ी कर चुका होता ।

मर्कज़ी वज़ीर शशी थरूर की बीवी सुनंदा पुष्कर के बारे में मोदी के तब्सिरे पर सवाल का जवाब देते हुए सीता रमन ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात का मक़सद इस वाक़िया का करप्शन के बारे में पहले उजागर करना था ।इस सवाल का जवाब हनूज़ ( अभी तक) नहीं दिया गया कि सुनंदा को जो हिसस ( हिस्से) दिए गए थे उन की मालियत का भी थरूर ने वज़ारत-ए-ख़ारजा से इस्तीफ़ा दे दिया था जब उन पर इस सिलसिला में इल्ज़ामात आइद किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT