Saturday , August 18 2018

मर्कज़ में एक लाख जाएदादों के लिए अनक़रीब आलामीया

सदर नशीन स्टाफ़ सिलेक्शन कमीशन नई दिल्ली एन के रग्घू पति ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के साल 2013-14 के दौरान मर्कज़ी हुकूमत की ख़िदमात में एक लाख जाएदादों पर तक़र्रुत के लिए आलामीए जारी किए जाएंगे जिस के लिए तकरीबन 1.5 करोड़ दरख़्वास्तें वोसूल होन

सदर नशीन स्टाफ़ सिलेक्शन कमीशन नई दिल्ली एन के रग्घू पति ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के साल 2013-14 के दौरान मर्कज़ी हुकूमत की ख़िदमात में एक लाख जाएदादों पर तक़र्रुत के लिए आलामीए जारी किए जाएंगे जिस के लिए तकरीबन 1.5 करोड़ दरख़्वास्तें वोसूल होने का इमकान है।

एन के रग्घू पति ने आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए बताया कि आइन्दा माली साल के दौरान आंध्र प्रदेश से 13,000 उम्मीदवारों का मर्कज़ी ख़िदमात पर तक़र्रुर अमल में आएगा और तवक़्क़ो है कि आंध्र प्रदेश से उन जायदादों के लिए ज़ाइद अज़ 8 लाख दरख़्वास्तें वोसूल होंगी।

उन्हों ने बताया कि इन दिनों कमीशन की तरफ् से जितनी भी जाएदादों पर तक़र्रुत का आलामीया जारी किया जाता है इन तमाम पर उम्मीदवारों का इंतिख़ाब अमल में आरहा है।

उन्हों ने बताया कि स्टाफ़ सिलेक्शन कमीशन, मर्कज़ी हुकूमत की जायदादों पर तक़र्रुत करता है बल्के मर्कज़ी हुकूमत के ज़ेर इंतिज़ाम अवामी शोबे के इदारों में भी तक़र्रुत के लिए आलामीया जारी करता है।

उन्हों ने बताया कि क़ौमी सतह पर एक जायदाद के लिए औसतन 102 उम्मीदवार दरख़्वास्तें देते हैं। उन्हों ने बताया कि मर्कज़ी मुसल्लह पुलिस फोर्सेस में कांस्टेबल की 22,000 जाएदादों पर भर्ती के लिए स्टाफ़ सिलेक्शन कमीशन /15 दिसंबर को आलामीया जारी करेगा।

ये भर्ती तीन मदारिज में मुकम्मल होगी। फिरवी 2013 में फ़िज़ीकल स्टैंर्ड टसट होगा जबके 12 मेए को तहरीरी इमतिहान मुनाक़िद होगा और जून। जुलाई में मेडीकल एकज़ामेनेशन होगा और /30 सितंबर को इंतिख़ाब के अमल को मुकम्मल करलिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT