Wednesday , January 17 2018

मर्कज़ में मोदी हुकूमत की शक्ल में हिंदुतवा राज :प्रकाश करात

सी पी आई एम जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करात ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ज़ेर क़ियादत हुकूमत दरअसल आर एस एस की हुकूमत है।

सी पी आई एम जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करात ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ज़ेर क़ियादत हुकूमत दरअसल आर एस एस की हुकूमत है।

सी पी आई एम तेलंगाना यूनिट की रियासती कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए प्रकाश करात ने कहा कि बी जे पी ज़ेर क़ियादत हुकूमत दरहक़ीक़त आर एस एस की हुकूमत है। आर एस एस ने फ़ैसला किया हैके ये बेहतरीन मौक़ा हैके हिंदुतवा प्रोजेक्ट को तेज़ी से रूबा अमल लाया जाये इस लिए हम मुल्क में अक़लियतों के तबदीली मज़हब के वाक़ियात देख रहे हैं।

घर वापसी की मुहिम के ज़रीये हिंदुतवा ताक़तें सरगर्म हैं। हम देख रहे हैंके पसमांदा और पिछड़े हुए अक़लियतें ही उन लोगों का आसान निशाना बन रहे हैं। ज़बीहा गाव के जवाब में मुसलमानों को हिंदु बनाने की मुहिम शुरू की गई है। अवाम को फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर मुनक़सिम करने के लिए कई तरीक़ा इख़तियार किए जा रहे हैं।

मोदी हुकूमत की शक्ल में मर्कज़ पर हिंदुतवा का राज है। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि मोदी हुकूमत मुवाफ़िक़ सामरा जीत एजंडा रखती है। हिंदुस्तान की सियासत में बाएं बाज़ू पार्टीयों के मुस्तक़बिल के बारे में उन्होंने कहा कि इन पार्टीयों का ही मुस्तक़बिल मुस्तहकम है।

हालिया दिनों में मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से जो आर्डीनेंस जारी किए गए वो सिर्फ़ और सिर्फ़ बड़े सरमाया दारों के लिए ही फ़ाइदाबख्श हैं क्युंकि ग़रीब अफ़राद को हर लिहाज़ से मुश्किलात-ओ-मसाइब से दो-चार करने के मक़सद से मर्कज़ी हुकूमत कॉरपोरेट ताक़तों (शोबे को) को मुकम्मिल आज़ादी फ़राहम कररही है।

उन्होंने मर्कज़ी हुकूमत पर अपनी ब्रहमी का इज़हार किया कि मर्कज़ी हुकूमत सिर्फ़ सरमायादार तबक़ा को दौलतमंद बनाने के ही इक़दामात कररही है। प्रकाश ने इस बात पर अपनी गहिरी तशवीश का इज़हार किया कि मर्कज़ी हुकूमत क़ौमी देही रोज़गार तमानीयत स्कीम क़वानीन के ख़िलाफ़ इक़दामात कररही है और साथ ही साथ मुल्क में पाए जाने वाले लेबर क़वानीन को भी ख़त्म करने और नुक़्सान पहूँचाने के लिए मर्कज़ी एन डी ए हुकूमत कोशिश कररही है।

क़ब्लअज़ीं सी पी आई एम तेलंगाना कमेटी की पहली कांफ्रेंस का सीनीयर सी पी आई एम क़ाइद-ओ-मुसल्लह जहद कार मिलो सौ अजीम ने सुबह में सुंदरिया अज्ञान केंद रुम में इफ़्तेताह किया और सब से पहले उन्होंने सी पी आई किट का पर्चम लहराया। सी पी आई एम की ये कांफ्रेंस चार दिन तक जारी रहेगी और 4 मार्च को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर सी पी आई किट का बड़ा जल्सा-ए-आम मुनाक़िद होगा।

उन्होंने पुरज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि मुल्क-ओ-रियासत आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में बाएं बाज़ू जमातें ही अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद-ओ-मसाइल की यकसूई के लिए अपनी ख़िदमात अंजाम दे रही हैं। उन्होंने मर्कज़ी-ओ-रियासती हुकूमतों की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर एहतेजाज और जद्द-ओ-जहद करने की अवाम से पुरज़ोर अपील की।

TOPPOPULARRECENT