Saturday , November 25 2017
Home / AP/Telangana / मर्कज़ से आंध्र को 900 करोड़ की इमदाद

मर्कज़ से आंध्र को 900 करोड़ की इमदाद

हैदराबाद 02 अप्रैल: मर्कज़ से मआशी इमदाद हासिल करने आंध्र प्रदेश की कोशिशों के दौरान मर्कज़ी हुकूमत ने रियासत के लिए मआशी इमदाद की आख़िरी क़िस्त के तौर पर 900 करोड़ रुपये जारी किए हैं। ये मदद नए दारुल हुकूमत शहर की तामीर पोलावरम आबपाशी प्राजेक्ट के अख़राजात से निमटने और मालीयाती साल 2015 16 के मालीयाती ख़सारा से निमटने के लिए जारी की गई है।

मर्कज़ी मिनिस्टर आफ़ स्टेट बराए साइंस-ओ-टैक्नालोजी वाई सूजना चौधरी ने एलान किया कि मर्कज़ी हुकूमत ने आंध्र प्रदेश के लिए ए पी तंज़ीम जदीद क़ानून के तहत 900 करोड़ रुपये की इमदादी जारी की है। चौधरी ने बताया कि 200 करोड़ रुपये नए दारुल हुकूमत शहरा मरावती की तामीर के लिए मदद के तौर पर जारी किए गए हैं जबकि 200 करोड़ रुपये पोलावरम प्राजेक्ट की तामीर के लिए मदद के शामिल हैं।

माबक़ी 500 करोड़ रुपये मालीयाती ख़सारा से निमटने के लिए जारी किए गए हैं। उन्होंने कहा कि रियासत को सीएसटी बकायाजात के तौर पर जल्द ही 650 करोड़ रुपये जारी किए जाऐंगे। हालाँकि मर्कज़ी वज़ीर ने एपी के लिए 900 करोड़ रुपये इमदाद का एलान किया है नीयती आयोग ने अपने ट्विटर के ज़रीये बताया कि एपी को 700 करोड़ रुपये और तेलंगाना को 471 करोड़ रुपये जारी किए गए हैं। ये रक़म एक वक़्ती मदद के तौर पर जारी की गई है जिसका एपी तंज़ीम जदीद क़ानून में वादा किया गया था। रियासत आंध्र प्रदेश मर्कज़ से कसीर रुकमी इमदाद के हुसूल की कोशिश कर रही थी।

TOPPOPULARRECENT