Thursday , December 14 2017

मर्कज़ से तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी के लिए फंड्स और रियायतों के हुसूल का आग़ाज़

मर्कज़ी हुकूमत से तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए मुनासिब फ़ंड्ज़ और दीगर रियायतों के हुसूल के सिलसिले में तेलंगाना हुकूमत ने मसाई का आग़ाज़ कर दिया है। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव मर्कज़ से ताल्लुक़ात बेहतर बनाने के लिए 6 और 7 जून को नई दिल

मर्कज़ी हुकूमत से तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए मुनासिब फ़ंड्ज़ और दीगर रियायतों के हुसूल के सिलसिले में तेलंगाना हुकूमत ने मसाई का आग़ाज़ कर दिया है। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव मर्कज़ से ताल्लुक़ात बेहतर बनाने के लिए 6 और 7 जून को नई दिल्ली का दौरा करेंगे।

इस दौरा में वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी और दीगर मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ातें शामिल हैं। के सी आर के दौरा से क़ब्ल नई दिल्ली में सरगर्मीयों के सिलसिले में टी आर एस पार्लीमानी पार्टी के क़ाइद डॉक्टर के केशव राव आज नई दिल्ली रवाना हुए।

चन्द्र शेखर राव ने सीनियर क़ाइद केशव राव को ज़िम्मेदारी दी है कि वो मर्कज़ से ख़ुशगवार ताल्लुक़ात को यक़ीनी बनाने में अहम रोल अदा करें। बी जे पी के तेलुगु देशम से इत्तिहाद के सबब टी आर एस को मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना के साथ बाअज़ नाइंसाफ़ीयों का अंदेशा है, इस अंदेशा के तहत टी आर एस ने नरेंद्र मोदी हुकूमत से ख़ुशगवार ताल्लुक़ात की बरक़रारी का फ़ैसला किया है।

चन्द्र शेखर राव दो दिन नई दिल्ली में क़ियाम करेंगे और इस दौरे में उन की तवज्जा मर्कज़ से ख़ुशगवार ताल्लुक़ात बनाने पर मर्कूज़ रहेगी।

TOPPOPULARRECENT