मलकपेट में 35 लाख रुपये मालियती इश्याय का सरक़ा

मलकपेट में 35 लाख रुपये मालियती इश्याय का सरक़ा
Click for full image

हैदराबाद 15 सितंबर: मल्कपेट इलाके में पेश आए सरक़ा की संगीन वारदात में सारक़ैन ने एन आर आई के मकान को निशाना बनाते हुए 35 लाख मालियती इश्याय अमरीकी डॉलर्स का सरक़ा कर लिया।

ये वाक़िया उस वक़्त पेश आया जब सय्यद शाहनवाज़ और उनके अफ़रादे ख़ानदान मकान में महव-ए-ख़्वाब थे। तफ़सीलात के बमूजब कैलीफोर्निया में मुक़ीम एन आर आई 48 साला सय्यद शाहनवार अपनी अहलिया शाहीन सुल्ताना और दो बच्चों के हमराह दो माह की छुट्टीयों पर अपने वालिदैन के मकान वाक़्ये वेंकटागरी नगर मल्क पेट पहनचे।

कल रात शाहनवाज़ अपने अफ़राद ख़ानदान के हमराह ससुराली रिश्तेदारों से मुलाक़ात के बाद 12.30 बजे अपने वालिदैन के मकान वापिस लौटें और गर्मी का शिद्दत के सबब अपने कमरे के बालकोनी का दरवाज़ा खुला रखा। बताया जाता हैके रात देर गए सारक़ैन ने इस खुले दरवाज़ा का फ़ायदा उठाते हुए शाहनवाज़ के कमरे में दाख़िल हुए और अलमारी में मौजूद 5 हज़ार अमरीकी डालर , दो लाख नक़द रक़म और एक किलो से ज़ाइद तिलाई ज़ीरवात का सरक़ा कर लिया और वहां से फ़रार हो गए।

सुबह के अव्वलीन साअतों में शाहनवाज़ की अहलिया शाहीन सुल्ताना ने देखा कि उनके कमरे की अलमारी खुली हुई है और क़ीमती इश्याय ग़ायब है। एन आर आई ने फ़ौरी मल्कपेट पुलिस को इस बात से आगाह किया। मलकपेट पुलिस की टीम फ़ौरी मुक़ामी वारदात पर पहूंच गई और सुराग़ रसानी दस्ता क्लोज़ टीम और डॉग स्क्वाड को तलब करते हुए अलमारी से बाज़ उंगलीयों के निशानात के नमूने हासिल किए।

डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्टज़ वन डाक्टर ए रवींद्र और अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस मल्कपेट डीवीझ़न सुधाकर ने मुक़ामी वारदात का मुआइना किया और मल्कपेट पुलिस को इस सिलसिले में फ़ील-फ़ौर कार्रवाई करने की हिदायत दी। पुलिस को शुबा हैके मुक़ामी अफ़राद इस वारदात में शामिल् हो सकते हैं।

Top Stories