Tuesday , December 19 2017

मलक‌ पेट पर मर्दाना मलबूसात का शोरूम MALAKPET RAYMONDS

ऊन और ऊन के साथ दीगर किस्म के पारचा जात के इम्तिज़ाज के ज़रीया तैय्यार करदा जाज़िब-ए-नज़र-ओ-दिलकश और मोतबर सूटिंग और शर्टिंग के पारचा जात तैय्यार करने में बरसों से रेमंडस ने अपना एक मुनफ़रद मुक़ाम और साख बनाई है जो सिर्फ हिंदूस्ता

ऊन और ऊन के साथ दीगर किस्म के पारचा जात के इम्तिज़ाज के ज़रीया तैय्यार करदा जाज़िब-ए-नज़र-ओ-दिलकश और मोतबर सूटिंग और शर्टिंग के पारचा जात तैय्यार करने में बरसों से रेमंडस ने अपना एक मुनफ़रद मुक़ाम और साख बनाई है जो सिर्फ हिंदूस्तान ही में नहीं बल्कि दुनिया भर में क़ायम है ।

ऐसे मयारी और दिलफ़रेब रंगों और डिज़ाइनस की सूटिंग और शर्टिंग की रीटेल फ़रोख़त का शोरूम मलक‌ पेट में पार्क एवैन्यू है । मलक‌पेट के साहिब ज़ौक़ और मयारी पारचा जात पसंद करने वाले हज़रात को ज़रूरत की तकमील करने के लिए मयारी कंपनी रेमंडस के ऊनी और ऊन के साथ स्वत और रेशम के इम्तिज़ाज से तैय्यार किए हुए सूटिंग और शर्टिंग के पारचा जात के जिन से मर्दाना वजाहत को चार चांद लग जाते हैं ।

पहनने वाले की शख़्सियत पुरविक़ार हो जाती है । जनाब सरवर ख़ान ने 1966 में रीटेल शोरूम पार्क एवैन्यू का क़ियाम अमल में लाया ।बाअख़लाक़ और बेहतरीन अरकान अमला का तक़र्रुर किया । जिन की बेहतरीन ख़िदमात और ऊनी पारचा जात तैय्यार करने वाली दुनिया की मशहूर तरीन कंपनी रेमंडस के पारचाजात ने पार्क एवैन्यू को रोज़ अफ़्ज़ूँ कारोबार का मर्कज़ बना दिया ही। रेमंडस हर उम्र के अफ़राद की मुनासबत से रंग और डिज़ाइन के मलबूसात तैय्यार करने वाली कंपनी है ।

हर गाहक को अपनी पसंद ज़ौक़ और मिज़ाज के मुताबिक़ पारचा जात दस्तयाब होते हैं । जदीद दौर की फ़ैशन अबुल ख़वातीन केलिए भी ऊनी पारचा और ख़वातीन की मसनूआत तैय्यार करने में भी रेमंडस लासानी है। ख़वातीन के लिए भी सूटिंगस शर्टिंगस डेनिम जीन्स ड्रैस शर्ट्स कार डेरा वन रेमंडस की जानिब से इंतिहाई आली ई मयारी रंग और डिज़ाइन के तैय्यार किए जाते हैं । ये सब के सब पार्क ईवैन्यू मलक‌ पेट पर मर्दों और ख़वातीन की ख़िदमत के लिए दस्तयाब हैं । फ़ोन : 24554786

TOPPOPULARRECENT