Monday , December 18 2017

मलाला और स्नोडन सखारोव एवार्ड के लिए नामज़द

इंसानी हुक़ूक़ के लिए यूरोपीय यूनीयन के एवार्ड सखारोव की हत्मी नामज़दगियों का एलान कर दिया गया जिस में जासूसी के अमरीकी प्रोग्राम प्रिज़म के बारे में इन्किशाफ़ करने वाले ऐडवर्ड स्नोडन और पाकिस्तान की तालिबा मलाला यूसुफ़ ज़ई को

इंसानी हुक़ूक़ के लिए यूरोपीय यूनीयन के एवार्ड सखारोव की हत्मी नामज़दगियों का एलान कर दिया गया जिस में जासूसी के अमरीकी प्रोग्राम प्रिज़म के बारे में इन्किशाफ़ करने वाले ऐडवर्ड स्नोडन और पाकिस्तान की तालिबा मलाला यूसुफ़ ज़ई को भी शामिल कर लिया गया है। अमरीकी ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ इस एवार्ड के फ़ातिह का एलान आइन्दा हफ़्ते किया जाएगा।

यूरोपीय अरकाने पार्लीयामेंट ने 50 हज़ार यूरो मालियत के इस एवार्ड के लिए नामज़दगियों को हत्मी शक्ल दी। इस में स्नोडन और मलाला के साथ साथ बेलारूस के ज़ेरे हिरासत हुकूमत मुख़ालिफ़ीन भी शामिल हैं।

यूरोपीय अरकाने पार्लीयामेंट में माहौल नवाज़ ग्रीन पार्टी के एक नुमाइंदे का कहना है कि स्नोडन इस एवार्ड के हक़दार हैं क्योंकि उन्हों ने हमें तहफ़्फ़ुज़ देने के लिए अपनी आज़ादी ख़तरे में डाली। इस एवार्ड के लिए स्नोडन को ग्रीन ग्रुप ने ही नामज़द किया था।

क़ब्लअज़ीं ये एवार्ड हासिल करने वालों में नोबेल अमन इनाम जीतने वाली म्यांमार की आंग सान सूची और जुनूबी अफ़्रीक़ा के साबिक़ सदर नेल्सन मंडेला भी शामिल हैं। ये प्राइज़ 1988 से हर साल दिया जाता है।

TOPPOPULARRECENT