Saturday , December 16 2017

मलिक रियाज़ ने पाकिस्तान को नीलाम घर बना दिया

पाकिस्तान तहिरीक-ए-इंसाफ़ के चेयरमैन इमरान ख़ान ने कहा है कि राय विंड में बैठे लोगों ने ज़रदारी को बचाया है और क़ौम को डराते हैं कि जमहूरीयत को नुक़्सान पहुंचेगा लेकिन वो उन्हें बता देना चाहते हैं कि अब ना मार्शल ला लगेगा और ना ही फ

पाकिस्तान तहिरीक-ए-इंसाफ़ के चेयरमैन इमरान ख़ान ने कहा है कि राय विंड में बैठे लोगों ने ज़रदारी को बचाया है और क़ौम को डराते हैं कि जमहूरीयत को नुक़्सान पहुंचेगा लेकिन वो उन्हें बता देना चाहते हैं कि अब ना मार्शल ला लगेगा और ना ही फ़ौज आएगी।

इन ख़्यालात का इज़हार उन्हों ने लाहौर आमद के मौक़ा पर मीडीया से गुफ़्तगु (बात-चीत) करते हुए किया। इमरान ख़ान ने कहा कि इस वक़्त पाकिस्तान जिन बोहरानों से गुज़र रहा है, इस का वाहिद हल साफ़ और शफ़्फ़ाफ़ (पारदर्शी) इलेक्शन हैं जो मौजूदा सदर (राष्ट्रपती) आसिफ़ अली ज़रदारी की मौजूदगी में नहीं हो सकते क्योंकि उन्हों ने धांदली का प्रोग्राम बना रखा है।

इमरान ख़ान ने सुप्रीम कोर्ट के मुआमले पर गुफ़्तगु (बात-चीत) करते हुए कहा कि एक तरफ़ आज़ाद अदलिया और दूसरी तरफ़ पाकिस्तान का सयासी माफ़िया , क़बज़ा माफ़िया और इस्टेट्स को के लोग हैं जो क़ौम का ख़ून चूस रहे हैं।

ये पाकिस्तान में तबदीली नहीं आने देना चाहते क्योंकि ये चाहते हैं कि ऐसा निज़ाम(सिस्टम ) आए जो उन के गै़रक़ानूनी धंदों और चोरियों को ना रोके। इमरान ख़ान ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट फ़ैसला करेगी कि चीफ़ जस्टिस आफ़ सुप्रीम कोर्ट के बेटे ने अगर कोई ग़लत काम किया है या नहीं।

उन्हों ने कहा कि अर्सलान इफ़्तिख़ार से मुताल्लिक़ स्कैंडल के मर्कज़ बिज़नसमैन मलिक रियाज़ ने मुल्क को नीलाम घर बना दिया है। वो क़ुरआन उठा कर बताएं कि उन्हों ने किस जज ,जरनेल और जर्नलिस्ट को ख़रीदा है।

एक सवाल पर इमरान ने कहा कि मेमो केस में ज़रदारी मुलव्विस(शामिल) हैं क्योंकि हुसैन हक़्क़ानी इन ही का आदमी है और उन्हों ने ही उसे सफ़ीर (दूत) बनाया था।

TOPPOPULARRECENT