Saturday , December 16 2017

मलेशियाई तय्यारा के मलबे से 219 नाशें बरामद

मलेशिया के मार गिराए जेट तय्यारे के मलबे से अब तक 219नाशें बरामद की जा चुकी है और मुवाफ़िक़ मास्को बाग़ीयों ने उन पर कंट्रोल हासिल करलिया है। दूसरी तरफ़ सदर रूस व्लादिमीर पुतिन पर आलमी दबाओ बढ़ रहा है कि वो यूक्रेन के बाग़ीयों के ज़ेर-ए-अस

मलेशिया के मार गिराए जेट तय्यारे के मलबे से अब तक 219नाशें बरामद की जा चुकी है और मुवाफ़िक़ मास्को बाग़ीयों ने उन पर कंट्रोल हासिल करलिया है। दूसरी तरफ़ सदर रूस व्लादिमीर पुतिन पर आलमी दबाओ बढ़ रहा है कि वो यूक्रेन के बाग़ीयों के ज़ेर-ए-असर इलाक़े में मुक़ामी हादिसे तक बे ज़रर रसाई यक़ीनी बनाए।

यूक्रेन के नायब वज़ीर-ए-आज़म विलोद मीर गिरवीज़ मैन ने बताया कि इमरजेंसी वर्कर्स ने 27मज़ीद नाशें मलबा के मुक़ाम से बरामद की हैं। जुमला192नाशों और 8बिखरे हुए आज़ा को रेफ्रिजरेटर ट्रेन में रखा गया है। मलेशिया एयर लाइंस बोइंग 777 तय्यारे में 298मुसाफ़िर सवार थे और ये एम्सटर्डम से कुआलालंपुर की तरफ़ जा रहा था कि कर सुनी लोच के मुक़ाम पर उसे मार गिराया गया।समझा जाता है कि तय्यारा MH17पुर बाग़ीयों के ज़ेर-ए-असर इलाक़ा से ज़मीन से फ़िज़ा-ए-में वार करने वाला मिज़ाईल फ़ायर किया गया।

इस के नतीजे में तय्यारे में सवार तमाम 298अफ़राद हलाक होगए ।मुवाफ़िक़ रूस अलाह‌दगी पसंदों ने तमाम 192नाशों को रेफ्रिजरेटर ट्रेन में रखा है और उनकी हवालगी के लिए बातचीत जारी है। ख़ुदसाख़ता डोनसक अवामी जम्हूरिया के वज़ीर-ए-आज़म अलगज़ीनडर ब्रोड ऑइल ने कहा है कि तय्यारा के टुकड़े यकजा किए गए हैं और हादिसे के मुक़ाम से ब्लैक बाकसेस बरामद करलिए गए हैं।

उन्होंने कहा है कि उसे बैन-उल-अक़वामी माहिरीन के हवाले किया जाएगा। ब्रोड ऑइल ने कहा कि बाग़ीयों ने कई नाशों को उन के लवाहिक़ीन का इंतेज़ार किए बगै़र ही ट्रेनों में भर दिया है। उन्होंने कहा कि माहिरीन के यहां पहुंचने तक उसे रेफ्रिजरेटर ट्रेन में रखा जाएगा ।उन्होंने कहा कि हम मज़ीद इंतेज़ार नहीं करसकते क्योंकि यहां गर्मी ज़्यादा है और ये ख़ित्ता जंगली जानवरों का है।

योरोपी ममालिक और अमरीका ने रूस को ख़बरदार किया है कि वो तहक़ीक़ाती ओहदेदारों और राहत कारी कारकुनों की हादिसे के मुक़ाम तक रसाई यक़ीनी बनाईं। अमरीकी सेक्रेटरी आफ़ स्टेट जान कैरी ने कहा कि हम अभी क़तई नतीजे पर नहीं पहुंचे हैं लेकिन बाज़ ऐसे पहलू है जिन के लिए रूस को ज़िम्मेदार क़रार दिया जाएगा|

TOPPOPULARRECENT