Sunday , February 25 2018

मसला तेलंगाना पर इजलास की तलबी के लिए मर्कज़ की शर्त

नई दिल्ली, ०२ फरवरी (पी टी आई) मर्कज़ ने आज कहा कि मसला तेलंगाना पर तबादला-ए-ख़्याल के लिए आंधरा प्रदेश की तमाम सयासी जमातों का इजलास सिर्फ उस वक़्त तलब किया जाएगा जब वो तमाम सयासी जमातों के नज़रियात से वाक़िफ़ होजाएगा। वज़ीर-ए-दाख़िला

नई दिल्ली, ०२ फरवरी (पी टी आई) मर्कज़ ने आज कहा कि मसला तेलंगाना पर तबादला-ए-ख़्याल के लिए आंधरा प्रदेश की तमाम सयासी जमातों का इजलास सिर्फ उस वक़्त तलब किया जाएगा जब वो तमाम सयासी जमातों के नज़रियात से वाक़िफ़ होजाएगा। वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने कहा कि आंधरा प्रदेश में चार सयासी जमातों कांग्रेस, तेलगो देशम पार्टी, एम आई एम और वाई ऐस आर कांग्रेस ने तेलंगाना पर अपने मौक़िफ़ के बारे में हनूज़ अपना ज़हन नहीं बनाया है।

मिस्टर चिदम़्बरम ने गुज़श्ता शाम अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि जैसा कि मैं कह चुका हूँ आठ सयासी जमातों को मुझ से ये कहना होगा कि वो अपने क़तई नज़रियात पेश करने केलिए तैयार हैं। इस सवाल पर कि आया इजलास के इनइक़ाद केलिए कोई मोहलत मुक़र्रर की जाएगी, मिस्टर चिदम़्बरम ने जवाब दिया कि मैं समझता हूँ कि इन (सयासी जमातों) से आप पूछें कि वो कब तक अपने नज़रियात पेश करेंगे।

दीगर चार जमातें टी आर ऐस, बी जे पी, सी पी आई और सी पी आई एम , मसला तेलंगाना पर पहले ही अपना मौक़िफ़ वाज़िह करचुके हैं, लेकिन दीगर चार जमातों ने हनूज़ अपना ज़हन नहीं बनाया है। मसला तलंगाना पर क़ब्लअज़ीं दो इजलास 5 जनवरी 2010-ए-और 6 जनवरी 2011-ए-को मुनाक़िद हुए थे।

TOPPOPULARRECENT