मसला तेलंगाना पर कांग्रेस की ख़ामुशी पार्टी केलिए नुक़्सानदेह

मसला तेलंगाना पर कांग्रेस की ख़ामुशी पार्टी केलिए नुक़्सानदेह

हैदराबाद। 31 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना मसला पर कांग्रेस की ख़ामोशी कांग्रेस को मज़ीद नुक़्सान पहुंचाने का बाइस बन सकती है। कांग्रेस से ताल्लुक़ रखने वाले मज़ीद 10 अरकान असमबली पार्टी से मुस्ताफ़ी होते हुए तेलंगाना राष़्ट्रा स

हैदराबाद। 31 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना मसला पर कांग्रेस की ख़ामोशी कांग्रेस को मज़ीद नुक़्सान पहुंचाने का बाइस बन सकती है। कांग्रेस से ताल्लुक़ रखने वाले मज़ीद 10 अरकान असमबली पार्टी से मुस्ताफ़ी होते हुए तेलंगाना राष़्ट्रा समीती में शमूलीयत का इरादा रखते हैं।

इन ख़्यालात का इज़हार कांग्रेसी रुकन पार्लीमैंट मिस्टर ऐम जगना धम ने किया। उन्हों ने कांग्रेस से अस्तीफ़ा देने वाले अरकान असमबली के अस्तीफ़ों पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि इन तीन अस्तीफ़ों के बाद इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले दीगर अरकान असमबली पर भी दबाव बढ़ेगा और उन के भी मुस्ताफ़ी होने वाले अरकान असमबली के नक़श-ए-क़दम पर चलने के क़वी इमकानात हैं।

रुकन पार्लीमैंट कांग्रेस ने बताया कि मज़ीद दस अरकान असमबली की जानिब से अस्तीफ़े पेश किए जाने की सूरत में रियासत में कांग्रेस हुकूमत का ज़वाल यक़ीनी होजाएगा। उन्हों ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि इन अस्तीफ़ों के बाद पार्टी आला कमान को मसला की संगीनी का अंदाज़ा होचुका होगा चूँकि पार्टी अरकान असमबली पार्टी से क़ता तअल्लुक़ करने से भी गुरेज़ नहीं कररहे हैं।

मिस्टर ऐम जगना धम ने बताया कि आंधरा प्रदेश में अंदरून पार्टी जो सूरत-ए-हाल पैदा होचुकी है इस का जायज़ा लेते हुए मर्कज़ी हुकूमत को फ़ौरी तौर पर अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के अमल को तेज़ करना चाहिये। उन्हों ने बताया कि मुस्ताफ़ी होने वाले अरकान असमबली अलहदा रियासत तेलंगाना केलिए जान देने वाले नौजवानों की नाशों पर जो अह्द किया था उसे पूरा किया है।

उन्हों ने इलाक़ा की सूरत-ए-हाल को बेइंतिहा तशवीशनाक क़रार देते हुए कहा कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले पार्टी क़ाइदीन अवामी ब्रहमी का सामना करने के मौक़िफ़ में नहीं हैं। मिस्टर ऐम जगना धम ने बताया कि कांग्रेस के कोई अरकान असमबली इलाक़े तेलंगाना में आज़ादाना तौर पर घूमने के मौक़िफ़ में नहीं हैं और तेलंगाना अवाम में ये एहसास पैदा होरहा है कि कांग्रेस तेलंगाना अवाम के साथ धोका दही कररही है।

मिस्टर ऐम जगना धम ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत और पार्टी आला कमान की जानिब से अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के ऐलान के ज़रीया ही पार्टी में पैदा हुए बोहरान की सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाया जा सकता है। बसूरत-ए-दीगर इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस का वजूद ख़तरा में पड़ सकता है।

Top Stories