Tuesday , June 19 2018

मस्जिद अकसा बंद करदेने सैहूनियों की धमकी

यरूशलम14 फरवरी (एजैंसीज़) इसराईली फ़ौज ने आज इंतहापसंद दाएं बाज़ू के यहूदीयों का मस्जिद अकसा में दाख़िला ममनू क़रार दिया जो आलम इस्लाम का तीसरा मुक़द्दस तरीन मुक़ाम है। अल-क़ूदस में इन इंतिबाहों के बाद कि इसराईल अरबों और मुस्लमा

यरूशलम14 फरवरी (एजैंसीज़) इसराईली फ़ौज ने आज इंतहापसंद दाएं बाज़ू के यहूदीयों का मस्जिद अकसा में दाख़िला ममनू क़रार दिया जो आलम इस्लाम का तीसरा मुक़द्दस तरीन मुक़ाम है। अल-क़ूदस में इन इंतिबाहों के बाद कि इसराईल अरबों और मुस्लमानों के लिए एक नया सक़ाफ़्ती मर्कज़ मस्जिद अकसा के क़रीब खंडरों में तामीर करना चाहता है।एक सयान्ती तजज़िया के मुताबिक़ मस्जिद अकसा को सय्याहों और दीगर तमाम अफ़राद के लिए बंद करदेना ज़रूरी समझा जा रहा है।

सिर्फ मुस्लमान मुस्लियों को नमाज़ अदा करने के लिए मस्जिद में दाख़िला की इजाज़त है। पुलिस के हवाला से इसराईल के कसीर उल-इशाअत रोज़नामा अदीयवत अहरोनोत ने ख़बर दी है कि गड़बड़ का आग़ाज़ उस वक़्त हुआ जबकि इंतहापसंद दाएं बाज़ू के यहूदीयों ने मस्जिद अकसा को हैकल सुलेमानी क़रारदेते हुए उसे इसराईल के दुश्मनों से पाक करने का इसराईल के अवाम से मुतालिबा किया।

लीकोड पार्टी के हज़ारों कारकुन मोशे फ़ीगलीन की ज़ेर क़ियादत मस्जिद अकसा पहुंचे और वहां यहूदी अंदाज़ में इबादत करने की कोशिश की और दावे किया कि इसराईल की सेहतमनद क़ियादत जल्द ही मस्जिद अकसा पर अपना मुकम्मल क़बज़ा क़ायम करलेगी।

TOPPOPULARRECENT