Saturday , May 26 2018

मस्जिद अज़ीज़िया में इमाम पर हमले की कोशिश, 4 शरपसंद गिरफ़्तार

हैदराबाद 10 जनवरी : शहरे हैदराबाद में सरगर्म एक और फ़ित्ने का आज उस वक़्त इन्किशाफ़ हुआ। जब मस्जिद अज़ीज़िया, हुमायूँनगर के ज़िम्मेदारों ने फ़ित्ना फैलाने वालों को रंगे हाथों पकड़ लिया। इस वाक़िये के बाद इलाके में कशीदगी फैल गई और देखते ही देखते हज़ारों आशिक़ान रसूल-ए-पाक (स०) मस्जिद अज़ीज़िया पर जमा हो गए। मस्जिद के इमाम और कमेटी के ज़िम्मेदारों ने इन शरपसंद अनासिर को पुलिस के हवाले कर दिया। जिससे एक बड़ा हादसा टल गया।

मस्जिद के इमाम इमादुद्दीन उमरी ने शरपसंदों की कौंसलिंग करने की कोशिश की और उन्हें ख़ारिजी फ़ित्ना को तर्क करने कि हिदायत दि। बताया जाता है कि ये शरपसंद अनासिर जो इंजीनीयरिंग के तालिब-इल्म बताए गए हैं इमाम मस्जिद पर हमला-आवर हो गए और उनकी बात को ग़लत क़रार देने उन्हें जान से मारने की धमकीयां दी गईं और इमाम-ओ-दुसरेंको मस्जिद से बाहर आने पर संगीन नताइज का इंतिबाह दे रहे थे। इमाम से उलझ पड़ने वाले इन शरपसंद अनासिर को मस्जिद में मौजूदा मुस्लियों ने देख लिया और हालात का जायज़ा लेकर मस्जिद कमेटी ने फ़ौरी उन्हें पुलिस के हवाले कर दिया।

पुलिस ने मस्जिद कमेटी की शिकायत पर मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है और उन चार शरपसंद फ़ित्ना फैलाने वाले अफ़राद को हिरासत में ले लिया है। बताया जाता है कि तक़रीबन 15 ता 20 दिन से ये शरपसंद ख़ारिजी फ़िर्क़ा के अनासिर मस्जिद अज़ीज़िया मैं आरहे थे। और अपने नापाक अज़ाइम को फैला रहे थे। एक एक नौजवान को अपनी जालसाज़ी का शिकार बना कर उन्हें मुर्तद करने की कोशिशों में ये लोग सरगर्म थे।

बाद नमाज़ मग़रिब एसी कोशिश पर मस्जिद के इमाम कि नज़र पड़ी और उन्होंने फ़ौरी उनके नापाक अज़ाइम को भाँप लिया और उनकी कौंसलिंग करने की कोशिश इस दौरान शरपसंद अनासिर इमाम पर हमला-आवर हो गए।

एसिपी ने बताया कि इन शरपसंदों के ख़िलाफ़ दफ़आत 506 , 448 , 295(A) और 504 के तहत मुक़द्दमात दर्ज करलिए गए हैं। ये शरपसंद अनासिर झारखंड के साकिन शकील बिन हनीफ़ नामी शख़्स के हामी बताए जाते हैं , जो अपने आपको हज़रत-ए-ईसा और हज़रत मेहदी के अलावा झूटी नबुव्वत का दावा करता है और ये शरपसंद उस के मिशन पर सरगर्म थे। जिनका ताल्लुक़ रियासत बिहार से बताया गया है। पुलिस ने इस वाक़िये के बाद सख़्त चौकसी इख़तियार करली है।

TOPPOPULARRECENT