Tuesday , December 12 2017

मस्जिद ए अक्सा में इसराईली पुलिस घुस पड़ी एहतिजाजियों पर ग्रेनेड्ज़ दागे़

यरूशलम, 09 मार्च: ( रॉयटर्स) इसराईली पुलिस ने यरूशलम में बैतुल मुक़द्दस में घुस कर वहां नमाज़ के बाद एहतिजाज करने वालों को मुंतशिर करने एस्टन ग्रेनेडज़ दागे़ । पुलिस का इल्ज़ाम है कि नमाज़ के बाद मुसल्लियो की जानिब से पुलिस पर संगबारी

यरूशलम, 09 मार्च: ( रॉयटर्स) इसराईली पुलिस ने यरूशलम में बैतुल मुक़द्दस में घुस कर वहां नमाज़ के बाद एहतिजाज करने वालों को मुंतशिर करने एस्टन ग्रेनेडज़ दागे़ । पुलिस का इल्ज़ाम है कि नमाज़ के बाद मुसल्लियो की जानिब से पुलिस पर संगबारी की जा रही थी ।

ये झड़पें बैतुल मुक़द्दस के बाहर नमाज़ जुमे के बाद हुईं । कहा गया है कि इसराईली पुलिस की फायरिंग में दो अफ़राद ज़ख़्मी हुए हैं जबकि एक शख़्स को एक पुलिस अहलकार पर हमला की कोशिश के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया गया है । इसराईली पुलिस के तर्जुमान मुक्की रोसन फील्ड ने ये बात बताई । कहा गया है कि दर्जनों पुलिस ओहदेदार एहतिजाजियों को मुंतशिर करने के लिए मस्जिद में घुस पड़े और एहतिजाजियों के ख़िलाफ़ ताक़त का इस्तेमाल किया ।

एक तर्जुमान ने बताया कि एहतिजाजियों की संगबारी में कई पुलिस अहलकार मामूली तौर पर ज़ख़्मी हुए हैं। फ़लस्तीनी ज़राए इबलाग़ की एक इत्तिला में कहा गया है कि कम अज़ कम 15 एहतिजाजियों को भी इसराईली पुलिस की फायरिंग में ज़ख़्म आए हैं। मग़रिबी किनारा में गुज़श्ता चंद हफ़्तों से तशद्दुद में जो इज़ाफ़ा हुआ है इसराईल फ़िक्रमंद है और उसे अंदेशा है कि यहां एक और फ़लस्तीनी इंतिफ़ाज़ा का आग़ाज़ होगा।

तशद्दुद में इज़ाफ़ा ऐसे वक़्त में हुआ है जबकि अमेरीकी सदर बारक ओबामा जारीया माह के अवाख़िर में इसराईल का दौरा करने वाले हैं । उम्मीद की जा रही है कि इसराईल और फ़लस्तीन के माबेन 2010 से बात चीत का जो सिलसिला रुका हुआ है वो इस मौके पर बहाल हो सकता है ।

जारीया हफ़्ते के अवाइल में कट्टर पसंद यहूदी ग्रुप्स की जानिब से मस्जिद ए अक्सा के सहन में इबादत की कोशिश की गई थी जिसे नाकाम बनाते हुए उन्हें गिरफ़्तार कर लिया गया था । उस वक़्त कट्टर पसंद यहूदी ग्रुप्स ने इसराईली पुलिस दस्तूर की हिफ़ाज़त और निगरानी में मस्जिद ए अक्सा के सहन में घुस कर इबादत की कोशिश की थी ।

उस वक़्त भी मुक़ामी फ़लस्तीनियों की जानिब से एहतिजाज किया गया था । फ़लस्तीनी सदर के एक मुआविन ने आज बताया कि गुज़श्ता दिनों यहूदीयों की जानिब से मस्जिद ए अक्सा में अबदात की जो कोशिश की गई थी इस पर आज एहतिजाज किया गया है । ये एहतिजाज ऐसे वक़्त में हुआ है जबकि यहूदी एक हफ़्ते की तातीलात गुज़ार रहे हैं और इस दौरान वो यहां करीब में वाकेय् दीवार गिरिया का दौरा करते हैं।

आज जब नमाज़ जुमा के बाद फ़लस्तीनियों की जानिब से एहतिजाज किया जा रहा था इसराईली पुलिस के दस्ते मस्जिद ए अक्सा में घुस पड़े और उन्होंने बाज़ाब्ता ठिकाने सँभालते हुए वहां एस्टन ग्रेनेड्ज़ दागे़ और एहतिजाजियों को निशाना बनाया ।

उन्होंने सैंकड़ों की तादाद में जमा हुए एहतिजाजियों को मस्जिद के अहाते के बाहर निकाल दिया और कुछ अफ़राद को गिरफ़्तार भी कर लिया गया । इसराईली पुलिस ने ताहम एक फ़र्द को गिरफ़्तार करने की तौसीक़ की है और मज़ीद गिरफ्तारियों के ताल्लुक़ से कुछ भी कहने से गुरेज़ किया है ।

इसराईली पुलिस का इद्दिआ है कि जब एहतिजाजियों ने पुलिस के दस्तूर पर संगबारी की तब ही पुलिस ने ताक़त का इस्तेमाल किया है । ताहम एहतिजाजियों का कहना है कि उन के पुरअमन एहतिजाज को ताक़त से कुचलने की कोशिश की गई है ।

एक और इत्तेला में कहा गया है कि मस्जिद ए अक्सा के सहन और बैरूनी हिस्से में इसराईली पुलिस और फ़लस्तीनी मुस्ल्लियों के माबेन बाज़ाबता झड़पें हुई हैं। इसराईली पुलिस ने दावा किया है कि हनूज़ कई अफ़राद नक़ाब लगाए हुए मस्जिद में मौजूद हैं।

इसराईली तर्जुमान ने ताहम बताया कि सूरत-ए-हाल क़ाबू में है । कहा गया है कि आज मुसल्लियो की जानिब से इन इत्तेलाआत पर एहतिजाज किया जा रहा था जिन में कहा गया है कि एक इसराईली सेक्युरिटी गार्ड ने मस्जिद ए अक्सा में घुस कर एक कमसिन बच्चे से मारपीट की है और मुबय्यना तौर क़ुरआन मजीद की बेहुरमती की है ।

TOPPOPULARRECENT