Friday , December 15 2017

मस्जिद चुनटी शाह की वक़्फ़ अराज़ी पर जारी पट्टे मंसूख़

हैदराबाद 01दिसंबर: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने हुक्म दिया कि पुराने शहर में मस्जिद चुनटी शाह उसमानपूरा की अराज़ी पर जो पट्टे जारी किए गए थे उन्हें मंसूख़ कर दिया जाये।

महिकमा माल की तरफ से वक़्फ़ अराज़ी को सरकारी ज़मीन क़रार देते हुए 19 पट्टाजात जारी किए गए थे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की हिदायत पर महिकमा माल के ओहदेदारों और वक़्फ़ बोर्ड ने पीर को एक मुशतर्का सर्वे किया और ये तए पाया कि 9,244 गज़ अराज़ी वक़्फ़ जायदाद है।

मुशतर्का सर्वे करनेवाली टीम में वक़्फ़ बोर्ड के चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर असद उल्ला आर डी ओ के अलावा तहसीलदार चारमीनार मंडल भी शामलत है। बादअज़ां इन ओहदेदारों ने महिकमा अक़लियती बहबूद के सेक्रेटरी-ओ-वक़्फ़ बोर्ड के स्पेशल ऑफीसर सय्यद उम्र जलील को एक रिपोर्ट पेश की।

इस मुशतर्का सर्वे की तहक़ीक़ात की बुनियाद पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने फ़ौरी तौर पर इस अराज़ी से मुताल्लिक़ जारी करदा पट्टाजात को मंसूख़ करने के अहकाम जारी किए। उन्होंने ओहदेदारों से कहा कि जिन अफ़राद ने इस अराज़ी पर क़बज़ा किया हुआ है उन्हें फ़ौरी बरख़ास्त किया जाये और उन्हें किसी दूसरे मुक़ाम पर बाज़आबाद किया जाये।

उन्होंने वक़्फ़ बोर्ड के चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर को हिदायत दी के वो फ़ौरी सारी वक़्फ़ जायदाद का क़बज़ा हासिल करें और तफ़सीली रिपोर्ट पेश की जाये।

मीडीया से बातचीत करते हुए महमूद अली ने कहा कि उन्हें इस अराज़ी पर पट्टों की इजराई की इत्तेला उस वक़्त मिली थी जब वो वर्ंगल लोक सभा हलक़ा के लिए ज़िमनी चुनाव की मुहिम में मसरूफ़ थे।

TOPPOPULARRECENT