Sunday , December 17 2017

महकमा सुराग़ रसानी मिस्र की इमारत के करीब बम धमाका 4 फ़ौजी ज़ख़्मी

शुमाली मिस्र में फ़ौजी महकमा सुराग़ रसानी की इमारत के करीब एक बम धमाका से 4 फ़ौजी ज़ख़्मी हो गए। धमाका सूबा शरक्या में नील के डेल्टा के करीब हुआ जिस से महकमा सुराग़ रसानी के अहाता की सामने की दीवार मुनहदिम हो गई। एक हफ़्ता से भी कम वक़्त

शुमाली मिस्र में फ़ौजी महकमा सुराग़ रसानी की इमारत के करीब एक बम धमाका से 4 फ़ौजी ज़ख़्मी हो गए। धमाका सूबा शरक्या में नील के डेल्टा के करीब हुआ जिस से महकमा सुराग़ रसानी के अहाता की सामने की दीवार मुनहदिम हो गई। एक हफ़्ता से भी कम वक़्त में मिस्र में 2 बम हमले किए गए हैं।

एक ख़ुदकुश कार बम बर्दार ने दारुल हुकूमत क़ाहिरा के शुमाल में शहर मंसूरा की महकमा पुलिस की एक इमारत से अपनी कार टकरा दी थी जिस से 15 अफ़राद हलाक हो गए थे।

जुमेरात के दिन क़ाहिरा में एक बम धमाका से बस में सवार 5 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए थे। फ़ौज ने कहा कि आज का हमला दहश्तगर्द, बुज़दिलाना कार्यवाईयों का तसलसुल है।

इस जबर के बावजूद मुल्कगीर सतह पर मिस्र में गुज़िश्ता तीन दिन से एहतेजाजी मुज़ाहिरे जारी हैं और सदर मुर्सी के हामियों और मुख़ालिफ़ीन के दरमियान झड़पों में कम अज़ कम 7 अफ़राद हलाक हो चुके हैं

जब कि सदर मुर्सी और इख़्वानुल मुस्लिमीन के दीगर कलीदी अरकान के ख़िलाफ़ दस्तूर की तौहीन के इल्ज़ाम में मुक़द्दमा जारी है।

TOPPOPULARRECENT