Friday , December 15 2017

महकमा सेहत में बड़े पैमाने पर गैर कानूनी तबादलों का स्क़ैम

तेलंगाना के महकमा सेहत में बड़े पैमाना पर तबादलों का स्क़ैम मंज़रे आम पर आया है जिस की हुकूमत ने आला सतही तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है। बताया जाता है कि महकमा सेहत के ज़ोन 6 के तहत 130 ओहदेदारों को डेपोटेशन के नाम पर गै़र क़ानूनी तरीक़ा से तबादले किए गए।

इस के लिए बाअज़ ओहदेदारों ने ख़ुद को साबिक़ वज़ीरे सेहत का रिश्तेदार ज़ाहिर करके भारी रक़ूमात हासिल की हैं। डेपोटेशन के नाम पर तबादले उस वक़्त किए गए जब तेलंगाना में तबादलों और तरक़्क़ी पर पाबंदी थी लेकिन बाअज़ ओहदेदारों ने नया रास्ता अख़्तियार किया और डेपोटेशन के नाम पर 130 ओहदेदारों को उन की पसंद के मुक़ामात पर तैनात किया।

वाज़ेह रहे कि महकमा सेहत में बेक़ाईदगियों और रिश्वत सतानी की शिकायात के बाद चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव ने वज़ीरे सेहत की हैसियत से डॉक्टर राजैया को बरतरफ़ कर दिया था। बताया जाता है कि हैदराबाद ज़ोन 6 के तहत इलाक़ों में बाअज़ ओहदेदारों ने ख़ुद को उस वक़्त के वज़ीरे सेहत का रिश्तेदार ज़ाहिर करके लाखों रुपये हासिल किए।

इस मुआमला की तहक़ीक़ात में रियासती हुकूमत ने नाराज़गी का इज़हार किया है और ओहदेदारों को तहक़ीक़ात जल्द मुकम्मल करने और रिपोर्ट पेश करने हिदायत दी। इस मुआमला को अपोज़ीशन जमातें असेंबली इजलास में उठाने की तैयारी कर रही हैं।

TOPPOPULARRECENT