Monday , December 18 2017

महबूबनगर के कांग्रेसी क़ाइदीन का दौरा दिल्ली कामयाब

रियास्ती वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा(सुचना मंत्री ) डी के अरूना ने कहा कि ज़िला महबूबनगर के कांग्रेस क़ाइदीन का दौरा दिल्ली कामयाब रहा।

रियास्ती वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा(सुचना मंत्री ) डी के अरूना ने कहा कि ज़िला महबूबनगर के कांग्रेस क़ाइदीन का दौरा दिल्ली कामयाब रहा।

कांग्रेस कोर कमेटी के अरकान और मर्कज़ी वुज़रा(मंत्रियों) से मुलाक़ात करते हुए जल्द अज़ जल्द अलहदा रियासत की तशकील की (नुमाइंदगी)प्रतिनिधित्व के इलावा ज़िला महबूबनगर की तरक़्क़ी के लिए नई रेलवे लाईन बिछाने, पानी और क़बाइली इलाक़ों की तरक़्क़ी के लिए 1550 करोड़ रुपये का ख़ुसूसी बजट पेश करने की भी (नुमाइंदगी)प्रतिनिधित्व की गई।

आज दिल्ली में मीडीया से बातचीत करते हुए मिसिज़ डी के अरूना ने कहा कि ज़िला महबूबनगर की (नुमाइंदगी)प्रतिनिधित्व करने वाले कांग्रेस अरकान असेंबली, अरकान क़ानूनसाज़ कौंसल, साबिक़(पूर्व) अरकान-ए-पार्लीमैंट, साबिक़(पूर्व) अरकान असेंबली और दीगर(दूसरे) क़ाइदीन ने चार दिन तक दिल्ली में क़ियाम करते हुए ग़ुलाम नबी आज़ाद, वीलार रवी,

मोती लाल वोहरा, ऑस्कर फ़र्नांडीज़, जय राम रमेश के इलावा दीगर(दूसरे) क़ाइदीन से भी मुलाक़ात की और तेलंगाना अवाम के जज़बात से वाक़िफ़ कराते हुए जल्द अज़ जल्द अलहदा रियासत तशकील देने का मुतालिबा किया।

नागम जनार्धन रेड्डी और डाक्टर शंकर राव की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर के इशारे पर दिल्ली पहुंच कर तेलंगाना मसला पर नाटक के इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए उन्हों ने कहा कि वो इस पर कोई रद्द-ए-अमल (प्रतिक्रिया) ज़ाहिर करना मुनासिब नहीं समझतीं।

नागर कुरनूल के कांग्रेस एम पी की वफ़द में शामिल ना होने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि वो दिल्ली में रहते हैं, कभी भी हाईकमान से मुलाक़ात कर सकते हैं।

उन्हों ने बताया कि वो माज़ी में वुज़रा(मंत्रियों) और अरकान-ए-पार्लीमैंट के साथ दिल्ली पहुंच कर तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए हाईकमान से (नुमाइंदगी)प्रतिनिधित्व कर चुकी हैं, इस मर्तबा ज़िला महबूबनगर के कांग्रेस क़ाइदीन के साथ दिल्ली पहुंची हैं।

TOPPOPULARRECENT