Saturday , January 20 2018

महबूबा मुफ़्ती से महमूद अली की मुलाक़ात

हैदराबाद 09 जनवरी: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने श्रीनगर में पी डी पी की सरबराह महबूबा मुफ़्ती से मुलाक़ात की और उनके वालिद मुफ़्ती मुहम्मद सईद के इंतिक़ाल पर पुर्सा दिया।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मुहम्मद महमूद अली को ब-तौर-ए-ख़ास तेलंगाना हुकूमत के नुमाइंदा की हैसियत से श्रीनगर रवाना किया ताकि महबूबा मुफ़्ती और पी डी पी क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए ताज़ियत का इज़हार करें। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर नई दिल्ली से श्रीनगर के लिए परवाज़ ना करसके क्युं कि मौसम की ख़राबी के सबब फ़्लाईट मंसूख़ कर दी गई थी।

मुहम्मद महमूद अली श्रीनगर पहुंचे और महबूबा मुफ़्ती से मुलाक़ात की। उन्होंने पी डी पी और खासतौर पर मरहूम मुफ़्ती मुहम्मद सईद की तरफ से तेलंगाना तहरीक की ताईद का हवाला दिया और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मुफ़्ती सईद के इंतिक़ाल पर गहरे दुख का इज़हार किया क्युं कि वो तेलंगाना तहरीक के इब्तिदा-ए-से हामी रहे। महबूबा मुफ़्ती ने वर्ंगल में मुनाक़िदा तेलंगाना गर्जना में शिरकत की थी।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर की तरफ से इज़हार ताज़ियत किया और मरहूम क़ाइद के लिए दुआ-ए-मग़्फ़िरत की। इस मौके पर पी डी पी के दुसरे क़ाइदीन से भी मुहम्मद महमूद अली की मुलाक़ात हुई।

TOPPOPULARRECENT