Sunday , July 22 2018

महबूब‌नगर के ग़रीब तलबा में स्कालरशिप्स की तक़सीम

महबूबनगर,30 जनवरी: साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर आँजहानी मल्लिकार्जुन का ख़ाब था कि तालीम के हुसूल में भी ग़रीब तालिबे इल्म को मआशी मुश्किलात का सामना ना करना पड़े। में अपने वालिद के ख़ाबों को पूरा करने के लिए कोशां हूँ। इन ख़्यालात का इज़हार सा

महबूबनगर,30 जनवरी: साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर आँजहानी मल्लिकार्जुन का ख़ाब था कि तालीम के हुसूल में भी ग़रीब तालिबे इल्म को मआशी मुश्किलात का सामना ना करना पड़े। में अपने वालिद के ख़ाबों को पूरा करने के लिए कोशां हूँ। इन ख़्यालात का इज़हार साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मल्लिकार्जुन के फ़र्ज़ंद मनु मल्लिकार्जुन ने तेलंगाना डेवलपमेंट फ़ोर्म की जानिब से महबूबनगर के ग़रीब तलबा में स्कालरशिप्स की तक़सीम के मौक़े पर किया।

महबूबनगर के एकसौ ग़रीब नादार और मुस्तहिक़ तलबा में जिन में हिंदू मुस्लिम सभी शामिल थे फी कस 5000 रुपये की स्कालरशिप की तक़सीम अमल में आई। इस नशिस्त की निगरानी ज़िला कलैक्टर महबूबनगर एम गिरीजा शंकर ने की।ज़िला कलैक्टर ने इस मौक़े पर कहा कि ख़ान्गी तंज़ीमों की जानिब से किए जाने वाले ये इक़दामात क़ाबिले सताइश और लायक़ तक़लीद हैं।

उन्होंने मज़ीद कहा कि हुकूमत के इलावा दीगर इदारे और तंज़ीमें अगर ऐसे कार-ए-ख़ैर के लिए आगे आती हैं तो तालीमी मैदान मे ग़रीब तलबा-ए-के ख़ाब पूरे होंगे। इस मौक़े पर ज़िला एस पी नागेंद्र कुमार, ज़िला कांग्रेस सदर उबैदुल्लाह कोतवाल, सहादेव, अलताफ़ हुसैन एडवोकेट, मुहम्मद हनीफ़, मुहम्मद तक़ी हुसैन, मक़बूल वग़ैरा मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT