महबूब नगर के मुस्लिम उम्मीदवार को कामयाब बनाने टी आर ऐस संजीदा

महबूब नगर के मुस्लिम उम्मीदवार को कामयाब बनाने टी आर ऐस संजीदा

हलक़ा असेंबली महबूब नगर के ज़िमनी इंतेख़ाब में मुस्लिम उम्मीदवार की कामयाबी के लिए सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव संजीदा हैं और उन्हों ने इस इंतेख़ाब को अपने लिए वक़ार का मसला बना लिया है। टी आर एस ने ज़िमनी इंतेख़ाब में इस हलक़

हलक़ा असेंबली महबूब नगर के ज़िमनी इंतेख़ाब में मुस्लिम उम्मीदवार की कामयाबी के लिए सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव संजीदा हैं और उन्हों ने इस इंतेख़ाब को अपने लिए वक़ार का मसला बना लिया है। टी आर एस ने ज़िमनी इंतेख़ाब में इस हलक़ा से मुक़ामी टी आर ऐस क़ाइद सय्यद इबराहीम को अपना उम्मीदवार बनाया है। चूँ कि चन्द्र शेखर राव हलक़ा लोक सभा महबूब नगर की नुमाइंदगी करते हैं, वो चाहते हैं कि इन के लोक सभा हलक़ा में एक मुस्लिमरुक्नअसेंबली मौजूद रहे।

टी आर एस के अक़लीयती सेल के सरबराह मुहम्मद महमूद अली को महबूब नगर की बतौर ख़ास ज़िम्मेदारी दी गई है। इस के इलावा वो दूसरे असेंबली हलक़ों का भी दौरा करेंगे, जहां अक़लीयती राय दहिंदों की आबादी क़ाबिल लिहाज़ है। उन्हों ने बताया कि चन्द्र शेखर राव ने पार्टी क़ाइदीन को हिदायत दी है कि वो महबूब नगर की इंतेख़ाबी मुहिम में कोई कोताही ना करें और इसी मक़सद से पार्टी फ़्लोर लीडर ई राजिंदर और तेलंगाना जागृति की सदर कवीता को इंतेख़ाबी मुहिम की ज़िम्मेदारी दी गई है।

सीनीयर क़ाइदीन एन नरसिम्हा रेड्डी, पदमा राव और पोचारम सरीनवास रेड्डी भी महबूबनगर में इंतेख़ाबी मुहिम की निगरानी करेंगे। सदर टी आर ऐस चन्द्र शेखर राव महबूब नगर में अक़लीयती वोटों की तक़सीम को रोकने के लिए मुक़ामी अक़लीयती क़ाइदीन से मुसलसल रब्त में हैं। उन्हों ने टी आर एस के इलावा दीगर अक़लीयती क़ाइदीन से रब्त पैदा करते हुए सय्यद इबराहीम के हक़ में मुहिम चलाने की अपील की है।

चन्द्र शेखर राव महबूबनगर में इंतेख़ाबी मुहिम के दौरान तीन दिन क़ियाम का मंसूबा रखते हैं। महमूद अली ने बताया कि के सी आर महबूब नगर में मुतहर्रिक तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी के क़ाइदीन से रब्त में हैं, ताकि जे ए सी, टी आर एस के इलावा किसी और उम्मीदवार की ताईद ना करे। महमूद अली ने बताया कि सय्यद इबराहीम के हक़ में अवामी लहर है और तेलंगाना तहरीक का असर इंतेख़ाबी नताइज से वाज़ेह हो जाएगा।

उन्हों ने कहा कि इस हलक़ा में अक़लीयतें फ़ैसलाकुन मौक़िफ़ रखती हैं और गुज़श्ता इंतिख़ाबात में अक़लीयती उम्मीदवार की मामूली अक्सरीयत से शिकस्त का शिद्दत से एहसास है, लिहाज़ा इस मर्तबा अक़लीयतें मुत्तहदा तौर पर अपने वोट का इस्तेमाल टी आर ऐस उम्मीदवार के हक़ में करेंगे। उन्हों ने बताया कि मुक़ामी अक़लीयती क़ाइदीन ने भी सय्यद इबराहीम की मुकम्मल ताईद का अज़म किया है।

इस हलक़ा से भारतीय जनता पार्टी ने अपना उम्मीदवार खड़ा किया है, लेकिन टी आर एस को यक़ीन है कि बी जे पी उम्मीदवार से टी आर एस के इमकानात में कोई फ़र्क़ नहीं पड़ेगा। अलहदा तेलंगाना तहरीक का महबूब नगर में ख़ासा असर है और अक्सरीयती फ़िर्क़ा के अफ़राद भी तेलंगाना तहरीक के बाइस टी आर इसकी ताईद का फ़ैसला कर चुके हैं।

महमूद अली ने बताया कि तेलंगाना के छः असेंबली हलक़ों के लिए पार्टी अक़लीयती क़ाइदीन की मुख़्तलिफ़ टीमें तशकील दी गईं, जो इंतेख़ाबी मुहिम में मसरूफ़ हैं। महमूद अली 2 ता 4 मार्च आदिल आबाद, 5 और 6 मार्च स्टेशन घन पर, 8 और 9 मार्च कामा रेड्डी और 10 ता 15 मार्च महबूब नगर में पार्टी की इंतेख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेंगे। उन्हों ने तेलंगाना की अक़लीयतों से अपील की कि वो ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर ऐस उम्मीदवारों को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाएं।

Top Stories