Thursday , December 14 2017

महमूद अली और ज़फ़र सुरेश वाला की मुसल्लीयाने मस्जिद से ख़ैर सगाली मुलाक़ात

नायब वज़ीरे आला तेलंगाना अल्हाज मुहम्मद महमूद अली और चांसलर मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी जनाब ज़फ़र सुरेश वाला ने आज मस्जिद मुअज़्ज़म पूरा मले पल्ली में नमाज़ जुमा अदा की और मुसल्लीयाने मस्जिद के इलावा मस्जिद कमेटी के ज़िम्मेदारान से भी ख़ैर सगाली मुलाक़ात की, इस मौक़ा पर कांग्रेस क़ाइद जनाब ख़लीक़ उर्रहमान टी आर एस क़ाइदीन मेसर्स आज़म अली ख़ुर्रम शेख़ सालेह मुहम्मद मसीह उल्लाह के इलावा दीगर भी मौजूद थे।

जनाब मुहम्मद महमूद अली और जनाब ज़फ़र सुरेश वाला ने मस्जिद कमेटी से मुलाक़ात के दौरान मस्जिद की जरूरतों के मुताल्लिक़ तफ़सीलात भी हासिल कीं। डिप्टी चीफ मिनिस्टर ने मस्जिदे हज़ा जब कि तेलंगाना के दीगर मसाजिद को दरकार सहूलतों की फ़राहमी का त्यक़्कुन दिया।

अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने मस्जिद कमेटी को इस बात का भी यक़ीन दिलाया कि तेलंगाना हुकूमत तमाम तबक़ात का एहतेराम करती है और तमाम को मुसावियाना हुक़ूक़ फ़राहम करने की पाबंद अह्द है।

उन्हों ने मौज़नीन और अइम्मा मसाजिद के लिए तनख़्वाहों के मस्ले को भी जल्द हल करने का त्यक़्कुन दिया। बादअज़ां नायब वज़ीरे आला तेलंगाना और ज़फ़र सुरेश वाला ने नमाज़ जुमा की अदायगी के लिए मस्जिद मुअज़्ज़म पूरा मले पल्ली पहुंचे।

TOPPOPULARRECENT