महातिर मुहम्मद ने हुक्मरान जमात को ख़ैरबाद कह दिया

महातिर मुहम्मद ने हुक्मरान जमात को ख़ैरबाद कह दिया

मलेशिया के मक़बूल रहनुमा महातीर मुहम्मद ने हुक्मरान जमात UMNO की रुक्नीयत से दस्तबरदार होने का ऐलान किया है। साबिक़ वज़ीरे आज़म के मुताबिक़ हुक्मरान यूनाईटिड मिलाईज़ नैशनल आर्गेनाईज़ेशन मौजूदा वज़ीरे आज़म की करप्शन की हिमायत की मुर्तक़िब हुई है।

यूनाईटिड मिलाईज़ नैशनल आर्गेनाईज़ेशन को ख़ैरबाद कहने के बयान में साबिक़ वज़ीरे आज़म और बुज़ुर्ग सियास्तदान ने कहा कि ये पार्टी अब अपनी असल शनाख़्त से महरूम हो चुकी है और ये नजीब रज़्ज़ाक़ की ज़ाती सियासी जमात बन कर रह गई है।

उन्होंने भी कहा कि उन्हें इस बात पर परेशानी और पशेमानी का सामना है कि वो यूनाईटिड मिलाईज़ नैशनल आर्गेनाईज़ेशन के साथ वाबस्तगी रखते हैं जो करप्शन की हिमायत जारी रखे हुए है।

महातीर मुहम्मद के मुताबिक़ उन्हें हुक्मरान सियासी जमात की रुक्नीयत रखने पर भी शर्मिंदगी हो रही थी और इसी एहसास के तहत वो पार्टी को ख़ैरबाद कह रहे हैं। मलेशियाई समाजी और सियासी मुआशरे में साबिक़ वज़ीरे आज़म महातीर मुहम्मद को इंतिहाई क़दर और मंजिलत से देखा जाता है।

उन की सियासी, और मुआशरती आरा का एहतेराम तक़रीबन सभी हल्क़े करते हैं। रियास्ती फ़ंड में पाई जाने वाली माली बदउनवानी पर वो इन दिनों मौजूदा वज़ीरे आज़म नजीब रज़्ज़ाक़ के खुले नाक़िद बने हुए हैं।

दूसरी जानिब वज़ीरे आज़म रज़्ज़ाक़ को भी फर्स्ट मलेशीयन डेवलपमेंट बर्हाड (1Malaysia Development Berhad) के इस्तेमाल में पाई जाने वाली करप्शन पर अंदरून मुल्क शदीद दबाव का सामना है।

Top Stories