Monday , December 11 2017

महादेवपूर में सियासत कोइस्चन बैंक की तक़सीम

महादेवपूर 17 अक्टूबर: महादेवपूर मौज़ा में मौजूदा उर्दू तलबा में रोज़नामा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम शाय एस एससी तेलुगु कोइस्चन बैंक तलबा में तक़सीम किए गए।

दसवीं के तलबा निशात फ़ातिमा राहिला बेगम आमना बेगम मुस्कान फ़ातिमा फ़ातिमा अफ़रोज़ नमरीन सुमराना ख़ातून ने कोइस्चन बैंक को हासिल करते हुए कहा कि हुकूमत और ओहदेदार की लापरवाही के सबब आज हम असातिज़ा के बग़ैर तालीम हासिल कर रहे हैं।

सबजेकट अंग्रेज़ी हिसाब साइंस को पढ़ने में मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है। हमारी इस मजबूरी पर ना हुकूमत और ना ही ओहदेदारों ने तवज्जा दी।अलबत्ता उर्दू मदारिस के तलबा के मुस्तक़बिल को आगे बढ़ाने के लिए और हमें कामयाबी दिलवाने के लिए रोज़नामा सियासत के मुदीरे आला ज़ाहिद अली ख़ानसाहब ही हम पर रहम कर के उर्दू मदारिस के तलबा को तेलुगु कोइस्चन बैंक हम तक पहुँचाकर हक़ीक़ीत में मुस्लमानों का और उर्दू मदारिस के लिए एक रहबर बंकर अपना काम अंजाम दे रहे हैं। तलबा ने कहा कि हमारी कामयाबी और आगे चल कर हमारी ख़ुशहाल ज़िंदगी और हमारी आला तालीम का सबब सिर्फ़ रोज़नामा सियासत ही हैं।

आख़िर में तलबा ने रोज़नामा सियासत के फ़लाह बहबूद कामों को और रोज़नामा सियासत का तह दिल से शुक्रिया अदा करते हुए नेक तमन्नाओं का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT