Wednesday , December 13 2017

महाराष्ट्रा में एफडी आई पर फ़ैसले से क़ब्ल‌ एनसीपी से मुशावरत ज़रूरी : पचड

मुंबई, 07 दिसंबर:(पीटीआई) कांग्रेस की हलीफ़ जमात एन सी पी ने वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्रा पृथ्वी राज चौहान से कहा है कि रीटेल में एफडी आई के इतलाक़ के मुआमले में कोई फ़ैसला एन सी पी से मुशावरत के बगै़र ना किया जाए हालाँकि पार्टी ने लोकसभा में इ

मुंबई, 07 दिसंबर:(पीटीआई) कांग्रेस की हलीफ़ जमात एन सी पी ने वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्रा पृथ्वी राज चौहान से कहा है कि रीटेल में एफडी आई के इतलाक़ के मुआमले में कोई फ़ैसला एन सी पी से मुशावरत के बगै़र ना किया जाए हालाँकि पार्टी ने लोकसभा में इस फ़ैसले की ताईद में अपना वोट दिया था।

सदर एनसीपी मधूकर पचड के दस्तख़त शूदा मकतूब को रियासत के साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला अजीत पवार ने गुज़श्ता शब वज़ीर-ए-आला चौहान के हवाले किया, जिसमें तहरीर किया गया था कि एफडी आई के इतलाक़ के मौज़ू पर पहले पार्टी की राबिता कमेटी के साथ तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल होना चाहीए।

पचड ने कहा कि हमारे पास कुछ ऐसे मुआमलात हैं जिन पर मुबाहिस के इलावा वज़ाहत भी ज़रूरी है। मथाड़ी लेबर यूनीयन, मार्केट कमेटियां और ऐसे कई इदारे और तंज़ीमें हैं जिनके बारे में हमें सोचना है। हमें ये सोचना है कि एफडी आई के इतलाक़ से उन तंज़ीमों का मुफ़ाद मुतास्सिर ना हो लिहाज़ा हलीफ़ जमात होने के नाते हुकूमत को ये वाज़िह कर दिया गया है कि ख़ुसूसी तौर पर इस मुआमला में हुकूमत कोई भी फ़ैसला अकेले ना करे।

हालाँकि मर्कज़ में यू पी ए हुकूमत को रीटेल में एफडी आई पर ताईद हासिल हो चुकी है जबकि अपोज़ीशन ने तहरीक पेश करते हुए एफडी आई से दस्तबरदारी का मुतालिबा किया था जिसे मुस्तरद कर दिया गया था। दूसरी तरफ़ बी एस पी और एस पी जमातों ने वाक आउट किया था।

अपोज़ीशन की पेश करदा तहरीक को 218 वोट और उसकी मुख़ालिफ़त में 253 वोट पड़े थे। जुमला 471 अरकान के वोटिंग में हिस्सा लिया था जबकि ऐवान के अरकान की जुमला तादाद 545 है कल वोटिंग के फ़ौरी बाद एन सी पी क़ाइद प्रफुल पटेल ने कहा था कि उनकी पार्टी ने महाराष्ट्रा में रीटेल शोबा में एफडी आई के इतलाक़ की ताईद नहीं की थी।

याद रहे कि रीटेल में एफडी आई का मुआमला अब यक़ीनी तौर पर क़तईयत के मरहला तक पहुंच चुका है जहां इस बात को अब ज़िमनी हैसियत हासिल हो गई है कि कौन सी रियासतें उसकी ताईद में हैं और कौन सी मुख़ालिफ़त में।

TOPPOPULARRECENT