Thursday , June 21 2018

महाराष्ट्र असेम्बली इंतेख़ाबात

वज़ीर-ए-आज़म ने आज महाराष्ट्र के कोकण ख़ित्ता को ख़ुशहाली का बाब अलद अखिला क़रार देते हुए महाराष्ट्र में साबिक़ कांग्रेस-एन सी पी हुकूमत को ख़ित्ता की जानिब अदम तवज्जही केलिए मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हुए कहा कि अगर बी जे पी को महाराष्ट्र मे

वज़ीर-ए-आज़म ने आज महाराष्ट्र के कोकण ख़ित्ता को ख़ुशहाली का बाब अलद अखिला क़रार देते हुए महाराष्ट्र में साबिक़ कांग्रेस-एन सी पी हुकूमत को ख़ित्ता की जानिब अदम तवज्जही केलिए मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हुए कहा कि अगर बी जे पी को महाराष्ट्र में इक़्तेदार हासिल हुआ तो वो कोकण ख़ित्ता की मईशत में ज़बरदस्त तरक़्क़ी केलिए काम करेगी।

एक इंतेख़ाबी रैली से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कोकण क़ुदरती वसाइल से माला हाल है। यहां मौजूद समुंद्र ना सिर्फ़ महाराष्ट्र की बल्कि पूरे मुल्क की ख़ुशहाली का बाब अलद अखिला है। आज भी इस ख़ित्ता में तर कुयात के बेशतर मौक़े मौजूद हैं। गुज़िश्ता 15 साल से कांग्रेस-एन सी पी कोकण ख़ित्ता को मुसलसल नज़रअंदाज करती आरही है।

उन्होंने एक बार फिर कहा कि अगर महाराष्ट्र में अवाम ने बी जे पी को इक़्तेदार सौंपा तो वो वाअदा करते हैं कि पार्टी अवाम की तवक़्क़ुआत पर पूरा उतरेगी। उन्होंने कहा कि उनकी हुकूमत बहतरीन गवर्नैंस के अपने वादे की पाबंद है। कांग्रेस ए यन सी पी को हदफ़ तन्क़ीद बनाते हुए उन्होंने कहा कि ये राष्ट्रीय वादी नहीं बल्कि भ्रष्टाचार वादी लोग हैं।

उन्होंने ना सिर्फ़ अवामी ख़ज़ाना ख़ाली करदिया बल्कि दो नसलों को भी तबाह किया। उन्होंने सवाल किया कि आख़िर रत्नागिरी और सिंधू दर लोग जैसे अज़ला तरक़्क़ी की रफ़्तार में क्यों पीछे रह गए ? उन्होंने इस मामले में एक मिसाल देते हुए कहा कि कोकण ख़ित्ता के हापोस आम (अलफांसो) पूरे मुल्क में बेहद शौक़ से खाए जाते हैं लेकिन 28 ममालिक अरकान पर मुश्तमिल योरोपी यूनीयन ने अलफांसो आम की खेप को मुस्तरद करदिया था जो योरोपी यूनीयन को बरामद की जाती थी। 2013 में फलों और तरकारियों की 207 खेप को ये कह कर मुस्तरद करदिया गया था कि इस में मुख़्तलिफ़ नवीत के कीड़े पाए गए थे।

TOPPOPULARRECENT