Saturday , September 22 2018

महाराष्ट्र में पहली बी जे पी हुकूमत का हलफ़ शिवसेना सरबराह उद्धव ठाकरे तक़रीब का बाईकॉट करेंगे

महाराष्ट्र में देवेंद्र फ़र्र नवीस की ज़ेर-ए-क़ियादत बी जे पी की पहली हुकूमत कल हलफ़ लेगी। शिवसेना ने इस हलफ़ बर्दारी तक़रीब का बाईकॉट करने का ऐलान किया है। बी जे पी से इमकानी इत्तेहाद के लिए मुज़ाकरात के इनीक़ाद के दावे के बावजूद मु

महाराष्ट्र में देवेंद्र फ़र्र नवीस की ज़ेर-ए-क़ियादत बी जे पी की पहली हुकूमत कल हलफ़ लेगी। शिवसेना ने इस हलफ़ बर्दारी तक़रीब का बाईकॉट करने का ऐलान किया है। बी जे पी से इमकानी इत्तेहाद के लिए मुज़ाकरात के इनीक़ाद के दावे के बावजूद मुसलसल तज़हीक की सूरत-ए-हाल से बेज़ार होकर उद्धव ठाकरे ने इस तक़रीब के बाईकॉट का ऐलान किया है।

शिवसेना रुकन पार्लियामेंट‌ विनायक रावत ने कहा कि हमारे अरकान असेम्बली का एहसास है कि बी जे पी ने उन्हें इन का मुस्तहिक़ मुक़ाम नहीं दिया है। इस लिए वो हुकूमत में शामिल नहीं होरहे हैं। बी जे पी ने मुसलसल हमारी तौहीन की है। एसे में हम हलफ़ बर्दारी तक़रीब में क्यों शिरकत करें।

शिवसेना का ये सख़्त मौक़िफ़ बी जे पी के बयान के बाद आया कि हुकूमत में शिवसेना के किसी भी रुकन असेम्बली को शामिल नहीं किया जा सकता। पार्टी सदर उद्धव ठाकरे से मुलाक़ात के बाद शिवसेना एम पी ने कहा कि ऐसा मालूम होता है कि बी जे पी , शिवसेना को नजरअंदाज़ कररही है।

बी जे पी जनरल सैक्रेटरी राजीव प्रताप रूडी ने कहा कि कल की हलफ़ बर्दारी में शिवसेना के किसी वज़ीर को हलफ़ नहीं दिलाया जाये गा। तक़रीब हलफ़ बर्दारी के मुक़ाम वांखडे स्टेडियम के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ सिक्योरिटी का जाल बिछा दिया गया है जहां ज़ाइद अज़ 2500 सिक्योरिटी पर्सोनल को तैनात किया जा रहा है ।

इस मौक़े पर ट्रैफ़िक के पुरसुकून बहा को भी यक़ीनी बनाया जाएगा। पुलिस ने कहा कि ये स्टेडियम जहां पहली मर्तबा खुली फ़िज़ा-ए-में हलफ़ बर्दारी तक़रीब होरही है,उसे नो फ़्लाई ज़ोन क़रार दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT