Monday , December 18 2017

महिकमा पुलिस में अनक़रीब तक़र्रुत वज़ीर-ए-दाख़िला का बयान

वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा हैके हुकूमत तेलंगाना महिकमा पुलिस में अनक़रीब तक़र्रुत का अमल शुरू करेगी । उन्होंने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि पुलिस में तमाम मख़लवा जायदादें पर की जाएंगी और ज़रूरत पड

वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा हैके हुकूमत तेलंगाना महिकमा पुलिस में अनक़रीब तक़र्रुत का अमल शुरू करेगी । उन्होंने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि पुलिस में तमाम मख़लवा जायदादें पर की जाएंगी और ज़रूरत पड़ने पर नई जायदादें भी तशकील दी जाएगी।

उन्होंने कहा कि पुलिस की कारकर्दगी को बेहतर बनाने के लिए हुकूमत ने रियासत भर में नए पुलिस स्टेशनस, विमेंस और ट्रैफ़िक पुलिस स्टेशनस मंज़ूर किए हैं।

पुलिस को अवाम दोस्त बनाने की पालिसी का ज़िक्र करते हुए वज़ीर-ए-दाख़िला ने पुलिस अमला को हिदायत दी के वो बहरसूरत ला एंड आर्डर की बरक़रारी यक़ीनी बनाईं। उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ला एंड आर्डर के मसले पर कोई समझौता नहीं करेगी और जराइम पर क़ाबू पाने के लिए सख़्त कार्रवाई की जाएगी। उन्होंने कहा कि तेलंगाना में क़ियाम अमन हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह है और इस मुआमले में पुलिस को चौकसी बरतनी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT