Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / महिकमा पुलिस में मख़लवा जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

महिकमा पुलिस में मख़लवा जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

हैदराबाद 08 नवंबर : रियासत तेलंगाना के महिकमा पुलिस में मख़लवा मुख़्तलिफ़ ज़मरों की जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने का चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने फ़ैसला किया और इस सिलसिले में फाईल पर भी दस्तख़त की हैं। इस फ़ैसले की रोशनी में एक साथ 9 हज़ार से ज़ाइद पुलिस महिकमा में मुलाजिमतें फ़राहम करने के इक़दामात किए जाऐंगे।

सरकारी ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके महिकमा पुलिस के सिविल शोबे में 33 फ़ीसद ख़वातीन के तक़र्रुत को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए जाऐंगे। जब कि पुलिस रिक्रूटमेंट में हिस्सा लेने वाले उम्मीदवारों की बाज़ मुश्किलात को भी आसान करने का हुकूमत तेलंगाना ने फ़ैसला किया है।

बताया जाता हैके महिकमा पुलिस में 8360 स्पेशल प्रोटेक्शन फ़ोर्स में 186 महिकमा फ़ायर सर्विस में 510 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे। अलावा अज़ीं 3200 स्पेशल पुलिस कांस्टेबलस, 107 सिविल सब इंस्पेक्टर आफ़ पुलिस, 91 आर्म्ड सब इंस्पेक्टर इन पुलिस , 288 स्पेशल पुलिस सब इंस्पेक्टरस, 35 पुलिस कम्यूनीकेशन सब इंस्पेक्टरस, 12 स्पेशल प्रोटेक्शन फ़ोर्स सब इंस्पेक्टरस और 174 कांस्टेबलस की जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे।

बताया जाता हैके महिकमा पुलिस की मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने से मुताल्लिक़ बहुत जल्द आलामीया भी जारी किया जाएगा। उस के अलावा पुलिस स्लेक्शन के लिए मुनाक़िद किए जानेवाले टसटों से मुताल्लिक़ एक अहम फ़ैसला करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मर्द उम्मीदवारों के लिए 5 किलो मीटर और ख़वातीन के लिए 2.5 किलो मीटर दौड़ के लज़ूम को ख़त्म करने का एलान किया है। उसी ज़राए के मुताबिक़ बताया गया के महिकमा पुलिस में मेकानीकल मुलाज़िमतों के लिए आर टी सी के ख़ुतूत पर ट्रेड टेस्ट मुनाक़िद किया जाएगा और आर्मी की तरह पर्सनालिटी टेस्ट मुनाक़िद करने का चीफ़ मिनिस्टर ने फ़ैसला किया जब कि उम्मीदवारों के लिए मुनाक़िद किए जानेवाले तहरीरी टेस्ट में तेलंगाना की तारीख़ को बहर-सूरत में शामिल किया जाएगा।

बताया गया कि फ़िज़ीकल एजूकेशन टीचर (पी ई टी) जायदादों पर भी जब कभी भी तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे तब इस रिक्रूटमेंट के तरीका-ए-कार को भी तबदील करने का चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने फ़ैसला किया है और इस फ़ैसले की रोशनी में मर्दों के 800 मीटर्स दौड़ के साथ मज़ीद दो टेस्टों में अपनी क़ाबिलीयत का मुज़ाहरा करना होगा और ख़वातीन के लिए 100 मीटर दौड़ के साथ मज़ीद दो टेस्टों में अपनी क़ाबिलीयत का मुज़ाहरा करना ज़रूरी होगा।

TOPPOPULARRECENT