Thursday , December 14 2017

महिकमा बर्क़ी में मुलाज़िमतें, नौजवान तैयार रहे

हैदराबाद 29 अप्रैल: नौजवान महिकमा बर्क़ी में मुलाज़िमत के हुसूल के लिए ख़ुद को तैयार रखें। हुकूमत तेलंगाना खाली जायदादों पर तक़र्रुत और अरसा-ए-दराज़ से तात्तुल का शिकार मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों की तरक़्क़ी के मुआमले में संजीदा है।

मीर कमालुद्दीन अलीख़ान डायरेक्टर तेलंगाना स्टेट सदर्न पावर डिस्ट्रीब्यूशन कंपनी लिमीटेड ने ये बात बताई। उन्होंने बताया कि रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद हुकूमत की मंज़ूरी के बाद कारपोरेशन की तरफ से 201अस्सिटेंट इंजनीयर के ओहदों पर इमतेहानात के इनइक़ाद के ज़रीये तक़र्रुत अमल में लाए गए।

कमालुद्दीन अली ख़ान ने बताया कि रियासत तेलंगाना के महिकमा बर्क़ी में खाली ओहदों पर तक़र्रुत के लिए बहुत जल्द आलामीया की इजराई की मंसूबा बंदी की जा रही है। उन्होंने नौजवानों को इमतेहानात तहरीर करने के लिए तैयार रहने का मश्वरह देते हुए कहा कि टीएस एसपीडीसीएल के मुख़्तलिफ़ शोबाजात में मख़लवा ओहदों पर तक़र्रुत के सिलसिले में रिपोर्ट तैयार करते हुए हुकूमत को रवाना की जा रही है ताके ख़िदमात में बेहतरी लाने के लिए दरकार ज़रूरीयात को पूरा किया जा सके।

टीएस एसपीडीसीएल के मुख़्तलिफ़ शोबाजात में ख़िदमात अंजाम दे रहे कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने के मुताल्लिक़ उन्होंने बताया कि हुकूमत की तरफ से एलान के बाद से ही रहनुमायाना ख़ुतूत का इंतेज़ार किया जा रहा है। मीर कमालुद्दीन अली ख़ान ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ और सदर नशीन टीएस एसपीडीसीएल रघोमा रेड्डी कारपोरेशन की कारकर्दगी में बेहतरी लाने के लिए संजीदा इक़दामात पर तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT