Saturday , November 25 2017
Home / Hyderabad News / महिकमा बर्क़ी में 1422 जायदादों पर भर्तियां

महिकमा बर्क़ी में 1422 जायदादों पर भर्तियां

हैदराबाद 22 सितंबर: तेलंगाना के वज़ीर-ए-तवानाई जगदीश रेड्डी ने एलान किया हैके महिकमा तवानाई में अस्सिटेंट इंजनीयरस की 1422 जायदादों पर भरतीयों के लिए बहुत जल्द आलामीया जारी किया जाएगा।

वज़ीर-ए-तवानाई ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि तासीस तेलंगाना के बाद से महिकमा तवानाई में स्टाफ़ की कमी महसूस की जा रही है जिसके पेश-ए-नज़र मख़लवा जायदादों पर भरतीयों का फ़ैसला किया गया है। टी एससी पी डी सी एल टी एस एन पी डी सी एल ट्रांस्को और जिनको मैं सिविल इलेक्ट्रिकल और मैकेनिकल इंजनीयरस की भर्तियां की जाएँगी।

जिनको मैं 419 इलेक्ट्रिकल 172 सिविल और 70 इलेक्ट्रॉनिकस इंजनीयरस ट्रांस्को में 184 इलेक्ट्रिकल और 22 सिविल इंजनीयरस भर्ती किए जाऐंगे। टी एस एन पी डी सी एल में 159 और टी एस एस पी डी सी एल में 201 इलेक्ट्रिकल इंजनीयरस भर्ती किए जाऐंगे।

जगदीश रेड्डी ने कहा कि टी एस एन पी डी सी एल में भरतीयों के लिए 8 नवंबर को तहरीरी इमतेहानात होंगे। इस तरह जिनको में 14 नवंबर को टी एस एस पी डी सी एल में 22 नवंबर को और ट्रांस्को में 29 नवंबर को तहरीरी इमतेहानात मुनाक़िद होंगे।

उम्मीदवारों को तमाम चार इदारों के इमतेहानात में शिरकत का मौक़ा फ़राहम करने के लिए मुख़्तलिफ़ तवारीख़ में ये तहरीरी इमतेहानात मुनाक़िद किए जा रहे हैं। वज़ीर-ए-तवानाई ने उम्मीदवारों को मश्वरह दिया कि वो धोका बाज़ों के झांसा में ना आएं। ये इमतेहानात मुकम्मिल शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ मुनाक़िद होंगे और किसी मसले की सूरत में 9332983914 पर शिकायत दर्ज करवाई जा सकती है।

TOPPOPULARRECENT