Friday , December 15 2017

महिकमा समाजी बहबूद के ज़रीये अक़लीयती तलबा को स्कालरशिपस

हैदराबाद 19 फरवरी :रियासती हुकूमत ने अकलेती तलबा के पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिप की महिकमा सोश्यल वेलफ़ेर की तरफ से तक़सीम के अहकामात जारी किए हैं। हुकूमत की तरफ से नौ तशकील शूदा कमिश्नरेट अकलेती बहबूद के बाक़ायदा क़ियाम और उस की कारकर्द

हैदराबाद 19 फरवरी :रियासती हुकूमत ने अकलेती तलबा के पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिप की महिकमा सोश्यल वेलफ़ेर की तरफ से तक़सीम के अहकामात जारी किए हैं। हुकूमत की तरफ से नौ तशकील शूदा कमिश्नरेट अकलेती बहबूद के बाक़ायदा क़ियाम और उस की कारकर्दगी के आग़ाज़ तक पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिपस महिकमा समाजी भलाई के ई पास सिस्टम के ज़रीये जारी की जाएगी। इस सिलसिले में आज प्रिंसिपल सेक्रेटरी अकलेती बहबूद रानी कुमोदनी ने जी ओ आर टी 23 जारी किया है।

जी ओ के मुताबिक़ अकलेती बहबूद कमिश्नरेट का बाक़ायदा काम के आग़ाज़ के लिए कुछ वक़्त लग सकता है । हैदराबाद में इस के हेडक्वार्टर और अज़ला में दफ़ातिर के क़ियाम में ताख़ीर को देखते हुए ये फैसला किया गया है। महिकमा समाजी भलाई के तमाम जवाइंट डायरेक्टर और डिप्टी डायरेक्टर को हिदायत दी गई है कि वो डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफ़ेसर अफ़ेसर की तरफ से अकलेती तलबा के स्कालर शपस के बारे में डकलेरस का जायज़ा लें और उन्हें स्कालरशिपस की इजराई केलिए तय्यार करें।

डायरेक्टर आफ़ टरीझ़रीज़ एंड अकाव‌नटस को हिदायत दी गई है कि वो महिकमा अकलेती बहबूद के पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिपस की तक़सीम महिकमा समाजी भलाई के ज़रीये ई पास वेब साईट्स के ज़रीये अमल में लाई । कमिशनर सोश्यल वेलफ़ेर को स्कालरशिप अकाव‌नट को ऑपरेट करने के इख़्तयारात दीए गए हैं।

नायब सदर नशीन मैनेजिंग डायरेक्टर अकलेती फाइनेंस कारपोरेशन , मैनेजिंग डायरेक्टर क्रिस्चियन फाइनेंस कारपोरेशन और डायरेक्टर उर्दू एकेडेमी , डिस्ट्रिक्ट यूनिट्स ऑफीसरस को हिदायत दी गई है कि वो समाजी भलाई की वेब साईट्स की बरक़रारी के सिलसिले में ताल मेल में तआवुन करें।

अकलेती बहबूद के तमाम डाटा तफ़सीलात को सैंटर फ़ार गुड गवर्नैंस मुंतक़िल करदिया गया है जो कि ई पास सिस्टम के ज़रीये स्कालरशिपस की मंज़ूरी का काम अंजाम देता है।

हुकूमत ने तमाम अकलेती तलबा के तालीमी स्कालरशिपस को समाजी भलाई और बी सी वेलफ़ेर डिपार्टमैंट की तर्ज़ पर ई पास वेब साईट के ज़रीये तालीमी साल 2012१3 के लिए जारी करने का फैसला किया है ।

अकलेती कमिश्नरेट के हेडक्वार्टर और ज़िला वारी सतह पर दफ़ातिर के क़ियाम और उन की कारकर्दगी के आग़ाज़ तक ये काम महिकमा समाजी भलाई अंजाम देगा। प्रिंसिपल सेक्रेटरी समाजी भलाई और कमिशनर समाजी भलाई को ज़रूरी कार्रवाई की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT