Friday , December 15 2017

माईक्रो साफ़्ट को इस साल के ए सी ए ऐवार्ड

हैदराबाद 12 अप्रैल: अमरीकी कौंसुलेट जनरल हैदराबाद के कौंसिल जनरल कैथराइन धन्नानी ने माईक्रो साफ़्ट इंडिया के चेयरमैन भास्कर परामानेकिन को बी सी ई स्पैशल साइटेशन पेश क्या । ये एज़ाज़ बैरून-ए-मुल्क आफ़सस रखने वाले अमरीकी कारपोरेश

हैदराबाद 12 अप्रैल: अमरीकी कौंसुलेट जनरल हैदराबाद के कौंसिल जनरल कैथराइन धन्नानी ने माईक्रो साफ़्ट इंडिया के चेयरमैन भास्कर परामानेकिन को बी सी ई स्पैशल साइटेशन पेश क्या । ये एज़ाज़ बैरून-ए-मुल्क आफ़सस रखने वाले अमरीकी कारपोरेशन को मुक़ामी कम्यूनिटी के लिए उन की ख़िदमात के लिए अता किया जाता है ।

कॉरपोरेट एक्सेलनस के लिए ये ऐवार्ड ( ए सी ई) अमरीका के स्टेट डिपार्टमैंट की जानिब से 1999-ए-में क़ायम किया गया जो बैरून-ए-मुल्क अमरीकी बिज़नस में कलीदी रोल अदा करने के एतराफ़ में दिया जाता है जिस के ज़रीया दुनिया भर में जमहूरी इक़दार को फ़रोग़ दिया जाता है ।

कैथराइन धन्नानी ने कहा कि माईक्रो साफ़्ट इंडिया का इंतिख़ाब माज़ूर यन के लिए इस के काम कम्यूनिटी सर्विस और तवानाई बचत प्रोडक्शन के ज़रीया माहौलियात के लिए उस की ख़िदमात के लिए किया गया है । भास्कर प्रामाणिक ने कहा कि हम को ये एज़ाज़ हासिल हुआ है ।

माईक्रो साफ़्ट का मिशन अवाम की मदद करना और हिंदूस्तान में बिज़नस को भरपूर अंदाज़ में फ़रोग़ देना ही। इस मुलक की तर्जीहात के साथ हमारे फ़ोकस एरिया के ताय्युन में मदद मिली है ।

माईक्रो साफ़्ट को इस साल के ए सी ए ऐवार्ड ( माईक्रो साफ़्ट मिस्र हिंदूस्तान और थाईलैंड) के लिए दुनिया भर में 11के मिनजुमला 3 मुक़ामात पर ये एज़ाज़ हासिल करने का इमतियाज़ हासिल है ।

TOPPOPULARRECENT