Tuesday , December 19 2017

माउसटों से मुक़ाबले के लिए हुकूमत बिहार की मर्कज़ से हेलिकाप्टर्स की तलबी

पटना 25 फ़रवरी: हुकूमत बिहार ने मर्कज़ से एक हेलिकाप्टर्स तलब किया है ताकि माउसटों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सके। मर्कज़ी वज़ीर बराए आबी वसाइल विजे कुमार चौधरी ने आज बिहार असेम्बली में बयान देते हुए कहा कि मर्कज़ को हाल ही में एक मकतूब रव

पटना 25 फ़रवरी: हुकूमत बिहार ने मर्कज़ से एक हेलिकाप्टर्स तलब किया है ताकि माउसटों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सके। मर्कज़ी वज़ीर बराए आबी वसाइल विजे कुमार चौधरी ने आज बिहार असेम्बली में बयान देते हुए कहा कि मर्कज़ को हाल ही में एक मकतूब रवाना करते हुए दरख़ास्त की गई है कि माउसटों का आइन्दा मुक़ाबला करने के लिए रियासती हुकूमत को हेलिकाप्टर्स फ़राहम किया जाये वो मुख़्तसर नोटिस पर बी जे पी रुकन असेम्बली एव नाश कुमार सिंह के सवाल का जवाब दे रहे थे।

हेलिकाप्टर्स ख़रीदने पर ताख़ीर पर इज़हारे अफ़सोस करते हुए उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ने 2011 में हुकूमत को मकतूब रवाना करते हुए बिहार के लिए एक हेलिकाप्टर्स फ़राहम करने के लिए रहनुमायाना ख़ुतूत तलब किए थे, लेकिन मर्कज़ की जानिब से कोई जवाब वसूल ना होने पर तसव्वुर किया गया कि मर्कज़ को माउसटों से मुक़ाबले के लिए रियासत को हेलिकाप्टर्स की फ़राहमी पर कोई एतराज़ नहीं है।

TOPPOPULARRECENT