Monday , December 18 2017

मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर के मामले में भी तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी

हैदराबाद 21 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के डिप्टी लीडर हरीश राव ने तेलंगाना के खम्मम ज़िला से मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर को सीमा आंध्र मुंतक़िल करने पर शदीद रद्दे अमल का इज़हार किया और कहा कि खम्मम के ब्यारम से कानकनी के ज़रीए फ़ौलाद

हैदराबाद 21 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के डिप्टी लीडर हरीश राव ने तेलंगाना के खम्मम ज़िला से मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर को सीमा आंध्र मुंतक़िल करने पर शदीद रद्दे अमल का इज़हार किया और कहा कि खम्मम के ब्यारम से कानकनी के ज़रीए फ़ौलाद को विशाखापटनम स्टील प्लांट मुंतक़िल किया जा रहा है।

इस तरह सीमा आंध्र के सनअतकार तेलंगाना के मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर को लूट कर तेलंगाना के अवाम को उन के जायज़ हक़ से महरूम कर रहे हैं। आज अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए उन्हों ने खम्मम में स्टील प्लांट के क़ियाम का मुतालिबा किया,

ताकि ब्यारम में कानकनी के ज़रीए हासिल होने वाले फ़ौलाद का सही इस्तेमाल करते हुए खम्मम में सैंकड़ों अफ़राद को रोज़गार के मवाक़े फ़राहम किए जा सकें।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से सवाल किया कि सीमा आंध्र इलाक़ा में तो स्टील फ़ैक्ट्री की गई है जबकि खम्मम में फ़ौलाद की सफ़ाई से मुताल्लिक़ प्लांट के क़ियाम का मंसूबा है। इस तरह सारी गंदगी और ग़लाज़त तो खम्मम में ही छोड़ दी जाएगी और साफ़ सुथरा फ़ौलाद विशाखापटनम मुंतक़िल कर दिया जाएगा।

उन्हों ने सवाल किया कि क्या तेलंगाना अवाम के हिस्सा में गंदगी और ग़लाज़त है? उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि विशाखापटनम स्टील प्लांट में जहां तेलंगाना के मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर का इस्तेमाल किया जा रहा है रोज़गार में तेलंगाना अवाम का कोई हिस्सा नहीं है।

उन्हों ने इस मसअला पर भी हुकूमत से वज़ाहत तलब की है। हरीश राव ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा और अवामी नुमाइंदों की ख़ामूशी पर भी सख़्त तन्क़ीद की।

TOPPOPULARRECENT